Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shankara Borobudur





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, vistes a la piscina

Habitació amb dos llits individuals, vistes a la piscina
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, vistes a la piscina

Habitació triple, vistes a la piscina
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes a la piscina

Habitació doble, vistes a la piscina
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

18 Jalan Balaputradewa, Borobudur, 56553
Sobre aquest allotjament
Shankara Borobudur
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000.00 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Shankara Borobudur Hotel
Shankara Hotel
Shankara Borobudur Hotel
Shankara Borobudur Borobudur
Shankara Borobudur Hotel Borobudur
Preguntes freqüents
Opinions: Shankara Borobudur
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Edward O
11 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward O
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Cheng Yian
17 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheng Yian
Estada de 3 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Surkunalingam
Viatge en família
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Surkunalingam
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Dipendu
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dipendu
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
John
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place
John
Estada de 5 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
YONG MO
4 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YONG MO
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Konomi
Viatge en família
9 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Konomi
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Hadi
2 de nov. de 2021
Borobudur Hotel
Hadi
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Sharon
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely property
Sharon
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Malcolm
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An oasis of peace & tranquility with great service




Malcolm
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Nao
28 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No hot shower
Nao
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Majichev, 東京
Viatge en grup
10 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Majichev
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Patricia
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour parfait
Patricia
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
zallany
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zallany
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Janusz, Massachusetts
Viatge en parella
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janusz
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Treating myself
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)