Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Carrer Malioboro
Galeria de fotos de l’allotjament Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 30 €
taxes i impostos inclosos
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Twin or Double)

Habitació Deluxe (Twin or Double)
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva (Twin or Double)

Habitació executiva (Twin or Double)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand

Habitació Grand
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Grand Deluxe Room

Grand Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Executive Room

Executive Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Jendral Sudirman 89, Yogyakarta, Yogyakarta, 55223
Sobre aquest allotjament
Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris
Allotjaments similars

Gallery Prawirotaman Hotel
Gallery Prawirotaman Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 255 opinions
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
6 de gen. - 7 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150000 IDR per adult i 75000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 400000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Novotel Hotel Yogyakarta
Novotel Yogyakarta
Yogyakarta Novotel
Novotel Jogja
Novotel Yogyakarta Hotel Yogyakarta
Novotel Yogyakarta Hotel
Novotel Yogyakarta
Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris Hotel
Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris Yogyakarta
Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris Hotel Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris
8,4
Molt bo
8,4
Neteja
8,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffry
1 de set. de 2025
Jeffry
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Ayman
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayman
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ziyed
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ziyed
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Purnama
25 de jul. de 2025
Purnama
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice option in Yogyakarta
David
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ashraf
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashraf
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Liseta
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect !
Liseta
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pascal
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
takashi
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
takashi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roxane
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roxane
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Simon
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cukup memuaskan
Simon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rashika
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rashika
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul Andrew
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul Andrew
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kuwat
Viatge de negocis
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kuwat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tony
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada de 6 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Mitsunari, Sedana Golf Karawang
17 de des. de 2024
Mitsunari
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jana
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jana
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael Francis
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael Francis
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sofia
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sofia
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Kay
Viatge en parella
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kay
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Serdar
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Serdar
Estada de 10 nits (jul. 2024)








