ibis Yogyakarta Adi Sucipto
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Carrer Malioboro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Yogyakarta Adi Sucipto





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Laksda Adi Sucipto No. 80, Yogyakarta, 55221
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Yogyakarta
ibis Styles Yogyakarta
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 402 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 60000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 550000 IDR per vehicle (només l'anada, 5 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
ibis Yogyakarta Adi Sucipto Hotel
ibis Adi Sucipto Hotel
ibis Adi Sucipto
ibis Yogyakarta Adi Sucipto (Opening December 2016)
Ibis Yogyakarta Adi Sucipto (opening September 2016)
ibis Yogyakarta Adi Sucipto Hotel
ibis Yogyakarta Adi Sucipto Yogyakarta
ibis Yogyakarta Adi Sucipto Hotel Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Yogyakarta Adi Sucipto
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
28 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Timbul
Viatge en família
17 d’oct. de 2024
Timbul
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nora
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nora
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Thomas
17 de set. de 2024
Thomas
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Joshua, Centralia
Viatge en parella
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Francis
5 d’ag. de 2024
Francis
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
CEDAR BOUGH TAM
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CEDAR BOUGH TAM
Estada de 5 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Herbeth Lim
Viatge en parella
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Herbeth Lim
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Yatsuka
1 de gen. de 2024
Yatsuka
Estada d’1 nit (des. 2023)
4/10, Deficient
Serob
10 de jul. de 2023
Serob
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
CHUNGHO
14 de nov. de 2022
CHUNGHO
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Zaver
Viatge en grup
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mantap
Zaver
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Denis
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denis
Estada de 3 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
hafismanap
Viatge en parella
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hafismanap
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mayil Vahanan
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mayil Vahanan
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Ruban Kumar
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruban Kumar
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice clean hotel with very attentive staff
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Johan, singapore
Viatge en família amb nens petits
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Johan
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
yenny
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended hotel
yenny
Estada de 2 nits (des. 2018)