favehotel Malioboro - Yogyakarta
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Carrer Malioboro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament favehotel Malioboro - Yogyakarta





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. I Dewa Nyoman Oka No 30, Yogyakarta, Yogyakarta, 55224
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Yogyakarta
ibis Styles Yogyakarta
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 403 opinions
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 90000 IDR per adult i 45000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
favehotel Kotabaru Hotel Yogyakarta
favehotel Kotabaru Hotel
favehotel Kotabaru Yogyakarta
favehotel Malioboro Yogyakarta Hotel
favehotel Malioboro Hotel
favehotel Malioboro Yogyakarta
favehotel Malioboro
favehotel Kotabaru
Favehotel Malioboro Yogyakarta
favehotel Malioboro - Yogyakarta Hotel
favehotel Malioboro - Yogyakarta Yogyakarta
favehotel Malioboro - Yogyakarta Hotel Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions: favehotel Malioboro - Yogyakarta
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
KANTA
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KANTA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Satoshi
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
お手頃ホテル
Satoshi
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
windy
Viatge en família
13 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
windy
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
yasushi
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良かったです

yasushi
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Sulis, Kediri
Viatge en grup
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sulis
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
LISHENG
13 de gen. de 2020
LISHENG
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Adi
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Adi
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Ekasmara
Viatge en família
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekasmara
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Edgardo
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BBB
Edgardo
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Itziar, País Vasco
Viatge en grup
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Itziar
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Chandra
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tidak adanya air mineral dikamar
Chandra
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Na
Viatge en parella, Viatge en grup
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Na
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Robby
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liburan
Robby
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Improve details and change names
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Rongphet
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rongphet
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Florensya
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florensya
Estada de 4 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
332
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
332
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Rie, Shah alam
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rie
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Ekasmara
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekasmara
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Uwe
12 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Nicht empfehlenswert
Uwe
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Ekasmara
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekasmara
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)