favehotel Malioboro - Yogyakarta
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Carrer Malioboro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament favehotel Malioboro - Yogyakarta





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. I Dewa Nyoman Oka No 30, Yogyakarta, Yogyakarta, 55224
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Yogyakarta
ibis Styles Yogyakarta
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 402 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 90000 IDR per adult i 45000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
favehotel Kotabaru Hotel Yogyakarta
favehotel Kotabaru Hotel
favehotel Kotabaru Yogyakarta
favehotel Malioboro Yogyakarta Hotel
favehotel Malioboro Hotel
favehotel Malioboro Yogyakarta
favehotel Malioboro
favehotel Kotabaru
Favehotel Malioboro Yogyakarta
favehotel Malioboro - Yogyakarta Hotel
favehotel Malioboro - Yogyakarta Yogyakarta
favehotel Malioboro - Yogyakarta Hotel Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions: favehotel Malioboro - Yogyakarta
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
KANTA
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KANTA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Satoshi
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
お手頃ホテル
Satoshi
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
windy
Viatge en família
13 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
windy
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
yasushi
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良かったです

yasushi
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Sulis, Kediri
Viatge en grup
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sulis
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
LISHENG
13 de gen. de 2020
LISHENG
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Adi
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Adi
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Ekasmara
Viatge en família
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekasmara
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Edgardo
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BBB
Edgardo
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Itziar, País Vasco
Viatge en grup
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Itziar
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Chandra
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tidak adanya air mineral dikamar
Chandra
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Na
Viatge en parella, Viatge en grup
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Na
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Robby
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liburan
Robby
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Improve details and change names
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Rongphet
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rongphet
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Florensya
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florensya
Estada de 4 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
332
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
332
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Rie, Shah alam
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rie
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Ekasmara
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekasmara
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Uwe
12 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Nicht empfehlenswert
Uwe
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Ekasmara
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekasmara
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)