ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Yogyakarta amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta

Habitació doble reial | 1 dormitori, caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Habitació doble presidencial | 1 dormitori, caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Façana frontal de l'allotjament
Spa
S'hi serveixen plats de cuina internacional

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Spa
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació doble reial

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
  • 94 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Grand

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
  • 33 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals Grand

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
  • 33 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble presidencial

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
  • 128 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. Urip Sumoharjo No 37, Yogyakarta, Yogyakarta, 55222

Què hi ha als voltants

  • Galeria Mall - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Carrer Malioboro - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Tugu Yogyakarta - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Malioboro Mall - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Zoo Gembira Loka - 4 minuts en cotxe - 3.7 km

Com moure’s per la zona

  • Yogyakarta Station: 7 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Yogyakarta-Adisucipto (JOG): a 20 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Bubur Hayam Kotabaru - ‬4 minuts a peu
  • ‪Restoran Bumbu Desa - ‬6 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬2 minuts a peu
  • ‪Lesehan Dara - ‬3 minuts a peu
  • ‪Happy Bee - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta

Hotel de luxe per a famílies a prop de Carrer Malioboro
A ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta t'esperen un servei de connexió amb l'aeroport, un bar al costat de la piscina i una terrassa superior. Regala't un massatge a l'spa de les instal·lacions. El restaurant gurmet de les instal·lacions, Saffron, ofereix cuina internacional. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una cafeteria i un jardí a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), caixa forta a la recepció i premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de consergeria, allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
  • Als comentaris dels clients es diuen coses bones del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
Les 141 habitacions inclouen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i cartes de coixins, així com altres detalls, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Dutxes, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors intel·ligents de 43 polzades amb Netflix, serveis de streaming i canals per satèl·lit
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i indonesi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Saffron

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa superior

Spa complet

  • Massatge
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 9 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2011
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Sala de ball

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Netflix
  • Serveis de streaming
  • Televisor intel·ligent amb canals per satèl·lit de 43 polzades

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 10 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 160000.00 IDR per vehicle només l'anada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Grand Aston Yogyakarta
Grand Aston Yogyakarta Hotel
Yogyakarta Grand Aston
Grand Aston Yogyakarta Hotel Yogyakarta
Grand Aston Hotel
Grand Aston

Preguntes freqüents

ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta?

Registre de sortida: migdia.

ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 160000.00 IDR per vehicle.

On es troba ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta?

Aquest hotel per a famílies és a Yogyakarta i es troba a la zona comercial. És a menys de 15 min a peu de Galeria Mall i Carrer Malioboro. Universitat Estatal de Yogyakarta i Universitat Gadjah Mada també són a menys de 15 min.

Opinions: ARTOTEL Suites Bianti Yogyakarta

Opinions

9,0

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 297 de 533 opinions
Puntuació 8: Bo. 194 de 533 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 30 de 533 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 533 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 533 opinions

9,2/10

Neteja

9,2/10

Personal i servei

8,8/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

James

Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

YUN FANG

Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Patrick

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
+ Saubere Unterkunft + Zuvorkommender Service + tolle Annehmlichkeiten zum Honey Moon + tolle Lobby und Barbereich - Zimmer leider etwas abgewohnt - Klimaanlage ließ sich nicht richtig regulieren
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Gopalan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Nice stay

The staff are very friendly and helpful, as always expected of Indonesian customary. The room is clean and comfortable, although the hallway and inside of the room can do with a bit more freshen up/renovations. Location is quite strategic close to the city centre. Breakfast spread is amazing with lots of local food options. In house spa service is also great with good service. Overall we enjoyed our stay.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

MARIA GIULIA

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Questo hotel viene definito 5 stelle ma ad eccezione della reception, gli altri ambienti possono essere classificati a 3 stelle.Solo il personale di reception parla inglese fluente e abbiamo avuto sempre molta disponibilità e collaborazione per qualunque necessità.La nostra camera era al 3 piano e già uscendo dell'ascensore si notava la moquette ampiamente macchiata e non lavata.In camera la luce non è ottimale ma non è possibile lasciare le tende oscuranti aperte perche quelle bianche sono praticamente trasparenti. Tenendo le tende chiuse, è indispensabile accendere le abat-jours sulla scrivania e sui comodini che non consentono di raggiungere l'intensità necessaria: i paralumi sono gialli. In bagno, la manutenzione è pessima L'acqua della doccia esce dal perimetro e bagna il tappeto.Il muro dell'ingresso è pregno di infiltrazioni e il silicone è pieno di muffa come gli zoccoletti di legno a bordo pavimento. Le stoffe dei cuscini e del divanetto erano macchiate e il mobilio decisamente in cattivo stato. Alla nostra partenza abbiamo chiesto la breakfast box e in aeroporto abbiamo scoperto che due fette di pane non potevano essere spalmate col burro trovato insieme perche non c'erano le posate monouso e tanto meno i tovaglioli. La gestione del personale del ristorante è pressoché inesistente e abbiano notato che molti tendono a nascondersi anziché essere disponibili. Ho raccolto foto di quanto detto.
Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

James

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
수영장 좋습니다^^
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Rakhee

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Alexander

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I have stayed in the hotel multiple times over the past eight years. The rooms are nice in size. Excellent breakfast selection. Excellent, kind, and attentive staff. Supermarket nearby. The in-house very helpful tourist office helped me organize weekend activities. The interior of the rooms is still ok but shows signs of aging. Yet, I am extremely happy with my 4-week stay at the hotel and will always highly recommend the hotel!
Estada de 24 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Agnes, Badung

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
My stay at the hotel was okay
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Agnes, Badung

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
My stay at the hotel was okay
Estada de 4 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Agnes, Badung

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent service and hotel location
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Bert

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel itself its good. The hotel staff is excellent, they do eveything to make sure that your stay becomes memorable. But the hotel management should do something about the hotel rules. The other guests especially with children consider the hotel as a playground, but its a hotel. People go to a hotel for rest and not to be woken up in the middle of the night cause of a bunch of screaming kids. This is where the hotel should be clear of, make the rules clear..
Estada de 5 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Bert

Viatge en família
Very good hotel in all aspects..
Estada de 3 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

Kono

Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Hock Lai

Estada de 3 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

carlos

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
The hotel looks tired, the furniture is stained as well as the carpet, the restaurant’s furniture is old and dirty. Not the best location, better to be at the Malioboro quarters. Staff very friendly and helpful.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Ekaphong

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Smoky Non-smoking room!

I booked the non-smoking room because I have bad allergies to cigarettes smoke. When turn on the aircon, I can smell the cigarette coming through the aircon system because it the combined aircon system. This is very irritating because the smell is very strong. When I asked to change the room, the reception said there is no other non-smoking room left! I have to stayed in this room with the smoking smell for 3 nights, so I have to turn of air-con from time to time!
Estada de 3 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

Andry

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Mamta

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thank you for a wonderful stay . A beautiful hotel and the staff are amazing . We enjoyed so much . Very luxurious
Estada de 3 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Tiffany

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent service, room and value for money

From the moment we checked-in, the services were outstanding. They made the experience very personal. We love the room, it was clean, spacious and beautifully decorated. The hotel smells amazing too! Very lovely. Love the food at breakfast, the options are endless. The location is also very central. Easy to reach and go around. We would definitely return if we’re in Yogya and recommend the hotel to our friends and family.
Estada de 2 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Kanta

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was great!! All staff were always very kind with their high hospitality. I really enjoyed this stay.
Estada de 2 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Pritika

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2024)

2/10, Horrible

Joseph

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Absolutely terrible room (4 rooms actually.) After arriving and entering the room I was stunned. I had to actally think about what was happening, take stock and make a quick decision to contact the front desk and tell them NO WAY! I then called my friend in the next room and he was in agreement, there would be no way we would be staying the 4 nights booked in these hotel rooms. The manage came up and asked what was wrong and I opened up the curtains and began to point out issue after issue. The head board was stained, the carpet stained, wallpaper peeling, worn furniture, exposed wire in the bathroom above the shower, dusty furniture, bad paint, old bathroom,,, etc,etc,etc. I have traveled quite a bit in SE Asia and Europe and the United States and the only other experience I can liken these rooms to were nasty motels along highways of the United States, worse! We were shown two other rooms but the same result. I was Not going to stay there, no way, Not for the money I paid, it was not a fair deal. This is where the customer service came into play. The manager, I wish I knew her name, she was the day manager on Monday October 16th, the day I checked in worked so hard to help us out and it finally came down to me telling them, "you need to get me into another hotel period." I was not the friendliest at that moment and at every point where I would have told me to go take a walk, she handled herself with dignity and compassion and never lost her cool. She got us another booking.

10/10, Excel·lent

David, Washington

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Was a great experience in general. Staff were all so professional, attentive and always friendly. Everybody cared about us as guests. Breakfast was wonderful and many food choices. Room was cleaned every day and was comfortable. Definitely recommend this hotel for long or short stay and will stay here again.
Estada de 14 nits (jul. 2023)

2/10, Horrible

IKKE

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Moldy hallway and peeled wall. Stay away

The staffs are super wonderful. We stayed on the 3rd floor. Horrible moldy hallway with very bad peeling wall cover. We got upper respiratory infection returning from the trip. I would have given the hotel a super minus review if i could. The hotel lobby was adorned with strong perfume scent to masks the remaining moldy place.
Estada de 2 nits (des. 2022)