Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rose Garden Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Rose Garden Hotel es troba a Àrea del Llac Kandawgyi, una zona a Yangon. És a prop d'una estació de tren i a prop de parcs temàtics. A més de visitar punts de referència com ara Pagoda Sule i Oficina del Secretariat, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Mercat Bogyoke i Junction City. Viatges amb la quitxalla? Porta'ls a Jardins Zoològics de Yangon.

171, Upper Pansodan, Yangon
Què hi ha als voltants
- Llac Kandawgyi - 5 minuts a peu - 0.5 km
- Mercat Bogyoke - 17 minuts a peu - 1.5 km
- Junction City - 19 minuts a peu - 1.6 km
- Pagoda Sule - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
- Pagoda Shwedagon - 3 minuts en cotxe - 2.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Shin Thant Halal Pan Tay Chinese Restaurant - 3 minuts a peu
- La Brasserie - 14 minuts a peu
- The Taj - 5 minuts a peu
- Tom N Toms Coffee - 13 minuts a peu
- Morning Star Cafe & Bakery - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100 USD per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 USD per adult i 7.5 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 USD per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 30 USD només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 45.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Rose Garden Hotel Yangon
Rose Garden Hotel
Rose Garden Yangon
Rose Garden Hotel Hotel
Rose Garden Hotel Yangon
Rose Garden Hotel Hotel Yangon
Preguntes freqüents
Opinions: Rose Garden Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Thang
Viatge en parella
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Thang
Estada de 17 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’abr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 10 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Eva-Linn
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great service and clean rooms!
Eva-Linn
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Louis
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Really nice hotel.
Louis
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最高
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Amanda
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amanda
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Beth
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful Stay
Beth
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
ヤンゴンで迷ったらお薦めのホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Char, Perth
Viatge en família
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Char
Estada de 4 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Colm, London
Viatge en grup
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Colm
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Samantha
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very grand hotel, perfect location!
Samantha
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Peter, Melbourne, Australia
Viatge en parella
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 8 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Andrew, Australia
Viatge en família
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Sonnie, Tokyo
Viatge en grup
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonnie
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Luc
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luc
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Luc
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luc
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)