Takasagoya Ryokan
Ryokan amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Estació d'Esquí de les Fonts Termals de Zao
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Takasagoya Ryokan





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, bany compartit (Japanese Style)

Habitació tradicional, bany compartit (Japanese Style)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

23 Zao Onsen, Yamagata, Yamagata, 990-2301
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gokan no Yu Tsuruya
Gokan no Yu Tsuruya
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 227 opinions
Preu actual: 142 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1500 JPY per adult i 1500 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Takasagoya Ryokan Yamagata
Takasagoya Yamagata
Takasagoya
Takasagoya Ryokan Ryokan
Takasagoya Ryokan Yamagata
Takasagoya Ryokan Ryokan Yamagata
Preguntes freqüents
Opinions: Takasagoya Ryokan
Opinions
10
Magnífic
9,6/10
Neteja
10/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10, Excel·lent
MITSUHIRO
22 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
MITSUHIRO
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
masakazu
Viatge en família
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
アットホームな雰囲気と美味しい食事
masakazu
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magical onsens
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Amos, Hong Kong
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amos
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Mandy, 神奈川
Viatge en grup
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mandy
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Fei Wen
Viatge en família
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fei Wen
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
CHIEH HUAI
12 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
推薦 老闆 好人
CHIEH HUAI
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Onsen hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
像家一樣的感覺



Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)