Bravo´s Hotel
Hotel a Xinguara amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bravo´s Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

amazonas, 105, Xinguara, pa, 68555-360
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 35.00 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
bravos hotel
Bravo´s Hotel Hotel
Bravo´s Hotel Xinguara
Bravo´s Hotel Hotel Xinguara
Preguntes freqüents
Opinions: Bravo´s Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Elisa
Viatge en grup
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima opção de estadia em Xinguara!
Maria Elisa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Para o hotel: nota 10, para o app: nota 1.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adao Cordeiro
23 de febr. de 2025
Adao Cordeiro
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaqueline
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Café maravilhoso
Jaqueline
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
25 de gen. de 2025
Rafael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MÁRCIO V F
Viatge de negocis
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MÁRCIO V F
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jaqueline
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estadia
Jaqueline
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Francisco
Viatge de negocis
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bravo´s Hotel está de Parabens
Jose Francisco
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Thais
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Thais
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge de negocis
9 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Luís carlos
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
otimo.
Luís carlos
Estada d’1 nit (ag. 2021)
2/10, Horrible
Menandro S
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Menandro S
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Renata
20 de juny de 2021
Renata
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
FABIANA
Viatge de negocis
18 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FABIANA
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Wilian
Viatge de negocis
20 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente Hotel
Wilian
Estada de 2 nits (maig 2021)
4/10, Deficient
Jose
Viatge de negocis
11 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Experiência horrível. Falta gestão.
Jose
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Jose
Viatge de negocis
25 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Positivement surprenant!
Jose
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
marcio
Viatge de negocis
19 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marcio
Estada d’1 nit (febr. 2021)