Santé Royale Hotel & Gesundheitsresort
Hotel a Wolkenstein amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Santé Royale Hotel & Gesundheitsresort





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 204 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

An der Silbertherme 5, Warmbad, Wolkenstein, SN, 09429
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Gasthof Zur Heinzebank
Hotel Gasthof Zur Heinzebank
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 39 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 23 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Santé Royale Hotel Gesundheitsresort Wolkenstein
Santé Royale Hotel Gesundheitsresort
Santé Royale Gesundheitsresort Wolkenstein
Santé Royale Gesundheitsresort
Santé Royale Hotel & Gesundheitsresort Hotel
Santé Royale Hotel & Gesundheitsresort Wolkenstein
Santé Royale Hotel & Gesundheitsresort Hotel Wolkenstein
Preguntes freqüents
Opinions: Santé Royale Hotel & Gesundheitsresort
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Lars
17 de febr. de 2025
Lars
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elke
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elke
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurzurlaub
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Katja
Viatge en grup
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katja
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Holger
Viatge en grup
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holger
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge en grup
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super
Benjamin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Karlheinz
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karlheinz
Estada de 6 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Maik
7 de jul. de 2024
Maik
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Dieter
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dieter
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Gisela
Viatge en parella
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gisela
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Kristin
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristin
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gästekarte / Schlüssekarte / Thermenchip
Markus
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doppelte Steuer bei der Tourismussteuer
Markus
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Sven
15 de gen. de 2024
Sven
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Grolich
Viatge en parella
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grolich
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Angela
Viatge en família
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Lothar
Viatge en parella
5 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lothar
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Dieter
17 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dieter
Estada de 4 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Katharina
14 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katharina
Estada de 3 nits (juny 2023)
4/10, Deficient
Wymand
29 d’abr. de 2023
Wymand
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Ines
Viatge en parella
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ines
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Antje
Viatge en grup
8 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antje
Estada de 2 nits (maig 2022)