Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Well Garni





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Marktplatz 5, Wittlich, 54516
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel zur Post
Hotel zur Post
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Bar
8.0 de 10, Molt bé, 51 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Well Garni Hotel
Hotel Well Garni Wittlich
Hotel Well Garni Hotel Wittlich
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Well Garni
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Jens
22 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Anders
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Centralt
Anders
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Thierry
22 de jul. de 2024
Thierry
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Ulrich
Viatge de negocis
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulrich
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Barbara
Viatge en família
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Boris
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Boris
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sharon M
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon M
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Jan
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
LUCIE
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCIE
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Wolfgang
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wolfgang
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Michaela
Viatge en parella
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaela
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas
13 d’ag. de 2023
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Sabine
Viatge en família
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en parella
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Micheal
27 de jul. de 2023
Micheal
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Astrid
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
13 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Astrid
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Sandra
Viatge en família
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Inga
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Inga
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Michèle
28 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michèle
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Mijne
Viatge en família
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mijne
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Rosana
28 de març de 2023
Rosana
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Maximilian
Viatge de negocis
4 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maximilian
Estada de 2 nits (gen. 2023)