Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Qualitel Hotel Wilnsdorf





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Elkersberg 4, Wilnsdorf, NW, 57234
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Pfeffermühle
Hotel Pfeffermühle
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 89 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 8.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Qualitel Hotel
Qualitel Hotel Wilnsdorf
Qualitel Wilnsdorf
Qualitel Hotel Wilnsdorf Hotel
Qualitel Hotel Wilnsdorf Wilnsdorf
Qualitel Hotel Wilnsdorf Hotel Wilnsdorf
Preguntes freqüents
Opinions: Qualitel Hotel Wilnsdorf
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Christophe
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Christophe
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Brian
7 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Poor, unexplained check in.
Brian
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Michael
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Muss nicht sein...
Michael
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Frédéric
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frédéric
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mike
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Mike
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Frédéric
Viatge de negocis
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frédéric
Estada de 4 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
André
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
André
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ein gutes Hotel in der Gegend, aber...
Daniel
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Axel
Viatge de negocis
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Axel
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Abduelkerim
Viatge de negocis
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abduelkerim
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Harry
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Harry
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Tobias
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tobias
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gracjan
Viatge de negocis
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gracjan
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hero
Viatge de negocis
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hero
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gracjan
Viatge de negocis
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gracjan
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Reinfried
Viatge en parella
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reinfried
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Reinhold
Viatge en grup, Viatge en família
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Reinhold
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Reinhold
24 d’abr. de 2022
Reinhold
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Gracjan
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gracjan
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
25 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Jörg
Viatge de negocis
9 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matratzen leider Mangelhaft
Jörg
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Anke
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Praktisch und Zweckmäßig, Ok für den Preis
Anke
Estada d’1 nit (ag. 2020)