Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Blauer Fasan





Serveis populars
El preu actual és de 200 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Fliederstraße 1, Wiesmoor, 26639
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Am Schloss Aurich
Hotel Am Schloss Aurich
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 66 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Blauer Fasan Wiesmoor
Blauer Fasan Wiesmoor
Blauer Fasan
Hotel Blauer Fasan Hotel
Hotel Blauer Fasan Wiesmoor
Hotel Blauer Fasan Hotel Wiesmoor
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Blauer Fasan
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Klaus
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada de 6 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Brooke
Viatge en parella, Viatge en família
26 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brooke
10/10, Excel·lent
Helmut
Viatge de negocis
28 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helmut
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Ted
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ted
Estada de 3 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Pascal
Viatge de negocis
25 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Sven
Viatge de negocis
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sven
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de juny de 2019
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Thomas
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Grete
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kjempebra.
Grete
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Barbara
27 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbara
Estada de 4 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Sascha
29 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Sascha
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Jesper, Hamburg
10 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Sehr hübsches Hotel, aber leider 2 große Mängel.
Jesper
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Finn
21 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel
Finn
10/10, Excel·lent
Dmitrij
12 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dmitrij
Estada d’1 nit (des. 2017)