Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Barnimer Hof





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 111 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Am Markt 9, Wandlitz, 16348
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Waldhotel Wandlitz
Waldhotel Wandlitz
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 369 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.00 EUR per adult i 9.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o sofàs llit, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Barnimer Hof Hotel
Hotel Barnimer Hof Wandlitz
Hotel Barnimer Hof Hotel Wandlitz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Barnimer Hof
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Alexander
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lars
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Michael
29 de gen. de 2025
Michael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Raimonds
25 de gen. de 2025
Raimonds
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
GERHARD
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GERHARD
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Jack
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Jack
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
22 d’ag. de 2024
Paul
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge de negocis
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chris
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Götz
Viatge en família amb nens petits
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Götz
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
7 de febr. de 2024
Martin
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruhiges Hotel für Business Reisende
Andreas
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Gerhard
Viatge de negocis
23 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerhard
Estada de 3 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
Helge
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
In die Jahre gekommen
Helge
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Lars
27 de juny de 2023
Lars
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge de negocis
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 4 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Stefan
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
Nicoline
7 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Misvisende & Skuffende




Nicoline
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Rene
1 de març de 2023
Rene
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Stefanie
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefanie
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
konrad
Viatge en grup
1 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
konrad
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Florian
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Florian
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Henrik Lien
Viatge en família
1 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik Lien
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
19 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima!
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2022)