Protea Hotel by Marriott Walvis Bay Pelican Bay
Hotel a primera línia de platja i amb servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Protea Hotel by Marriott Walvis Bay Pelican Bay





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la llacuna

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la llacuna
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals, vistes a la llacuna

Habitació, 2 llits individuals, vistes a la llacuna
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

The Esplanade, Walvis Bay, PO BOX 713
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Flamingo Villa Boutique Hotel
Flamingo Villa Boutique Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 41 opinions
Preu actual: 163 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 250 NAD per adult i 250 NAD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250 NAD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 250 NAD només l'anada (entre 4 i 18 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pelican Bay Protea Hotel
Protea Hotel by Marriott Walvis Bay Pelican Bay Hotel
Protea Hotel Pelican Bay Walvis Bay
Protea Pelican Bay
Protea Pelican Bay Walvis Bay
Protea Hotel by Marriott Walvis Bay Pelican Bay Walvis Bay
Protea Hotel by Marriott Walvis Bay Pelican Bay Hotel Walvis Bay
Preguntes freqüents
Opinions: Protea Hotel by Marriott Walvis Bay Pelican Bay
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brad
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel
Brad
Estada de 9 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ruwendy
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruwendy
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruwendy
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruwendy
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Thandi
29 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thandi
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
marina
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
marina
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Junwoo
15 de des. de 2024
Junwoo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en parella
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 8 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Joanne
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Eugene, Sandton
Viatge en grup
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugene
Estada de 3 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Ivanhoe Mines SA
25 de febr. de 2024
Ivanhoe Mines SA
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
MADURAIMUTHOO
Viatge en família
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MADURAIMUTHOO
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Penelope, Pinner
31 de gen. de 2024
Penelope
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Pierre
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Philip
26 de maig de 2023
Philip
Estada d’1 nit (maig 2023)
2/10, Horrible
gary f
17 de maig de 2023
gary f
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Oleg, Pompano beach
Viatge en família
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oleg
Estada de 2 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
BRAYAM
4 de set. de 2022
BRAYAM
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Roland, Lilongwe
Viatge en parella, Viatge en família
28 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
GJH
1 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GJH
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Jason
20 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It’s ok
Jason
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Rupert
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Protea Hotel by Marriott Walvis Bay Pelican Bay
Rupert
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Esme
Viatge de negocis
30 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Breeze
Esme
Estada de 4 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Benny, Walvis Bay
Viatge de negocis
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benny
Estada de 4 nits (febr. 2020)