Villa Ocean View

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a peu de platja amb 3 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

5,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Esmorzar inclòs
  • Piscina
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Balcó o pati
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Balcó o pati
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Molligodawatte, Wadduwa

Què hi ha als voltants

  • Platja de Pothupitiya - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Platja de Wadduwa - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Platja de Panadura - 9 minuts en cotxe - 8.4 km
  • Platja de Kalatura - 10 minuts en cotxe - 8.4 km
  • Bodhiya de Kalutara - 11 minuts en cotxe - 9.9 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren d'Aluthgama: 31 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Colombo-Bandaranaike (CMB): a 80 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Blue Water Seafood Restaurant - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪The Sunset Lounge - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Pool Bar - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Cabana - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Nautilus - ‬5 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Villa Ocean View

Aspectes destacats de l'allotjament
A Villa Ocean View t'esperen un esmorzar anglès gratuït, una sala de festes i un bar al costat de la piscina. Regala't algun dels serveis de l'spa, com ara un massatge o tractaments aiurvèdics. El restaurant de les instal·lacions, Palm Breeze, ofereix cuina local. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una terrassa superior i una cafeteria a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • 3 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules i para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Una pista de tennis a l'aire lliure, servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i barbacoa
  • Ascensor, servei de recepció obert les 24 hores i servei de consergeria
Característiques de l'habitació
Les 152 habitacions, moblades individualment, inclouen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Bossetes de te i cafè instantani gratuïts i bullidores elèctriques
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i bidets
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Balcons o patis, frigorífics i bressols gratuïts

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar anglès gratuït disponible cada dia de 08:00 a 11:00
  • 2 bars
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Palm Breeze

Activitats

  • 3 piscines a l'aire lliure
  • Gimnàs
  • Parc infantil
  • Piscina infantil
  • Pista de tennis a l'aire lliure
  • Sala de festes

Per a famílies

  • 3 piscines a l'aire lliure
  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Parc infantil
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Exterior

  • A la platja
  • Barbacoa
  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa superior
  • Zona de pícnic

Spa

  • Massatge
  • Tractaments aiurvèdics

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bossetes de te i cafè instantani
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 16 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala per Nadal (25 de desembre): 15 USD per adult
  • Sopar de gala per Nadal (25 de desembre): 15 USD per nen
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 25 USD per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 25 USD per nen

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 140.00 USD per persona l'anada i la tornada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Ocean View Villa
Ocean Villa View
Villa Ocean
Villa Ocean View
Villa Ocean View Hotel
Villa Ocean View Hotel Wadduwa
Villa Ocean View Wadduwa
Villa Ocean View Hotel
Villa Ocean View Wadduwa
Villa Ocean View Hotel Wadduwa

Preguntes freqüents

Villa Ocean View té piscina?

Sí, aquest allotjament té 3 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil.

Villa Ocean View accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Villa Ocean View?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Villa Ocean View?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Villa Ocean View?

Registre de sortida: migdia.

Villa Ocean View ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 140.00 USD per persona.

On es troba Villa Ocean View?

Aquest hotel a Wadduwa es troba a la platja i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Platja de Pothupitiya i Platja de Wadduwa. Platja de Panadura i Platja de Kalatura també són a menys de 10 km.

Opinions: Villa Ocean View

Opinions

5,0
Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 25 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 25 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 11 de 25 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 25 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 25 opinions

5,8/10

Neteja

5,4/10

Personal i servei

3,0/10

Comoditats

4,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Near the beach palm filled surroundings relaxing atmosphere
Estada d’1 nit (febr. 2020)

2/10, Horrible

Lilan

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I Checked in on the 6th of February but did not stay. I came back on the 7th of February at 7AM and a bunch of people who called themselves employees of the hotel who did not get paid, did not let me through the gate. They threatened to harm me if I did not go away.
Estada de 2 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The pool was under construction. The hotel seemed old and broken down. The room was decent and clean. But there were gross stains on the lamp shades. The shower in the toilet would spill water over. I was even refused a pool towel citing that I wasn't a guest. The pool towel I eventually got was old and in tatters.
Estada d’1 nit (des. 2018)

8/10, Bo

ANNA

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Наш отдых в с 26 ноября по 9 декабря.

По приезду пошли в ресторан отеля поужинать ,когда стали расплачиваться с нас попросили на много больше денег.... мы спросили откуда такая сумма и нам сказали что налог 30% мы были неприятно удивлены. В номерах уборка очень плохая можно сказать ее нет, меняют только полотенце. Вообщем я этот отель не советую.
Estada de 12 nits (nov. 2018)

2/10, Horrible

Hansanee, Sri lanka

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not a good place to visit. Poor service and not value for money
Estada d’1 nit (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

Lee

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Overall property is very poor, they should just close it down!
Estada d’1 nit (ag. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (març 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei
I think the hotel was nice a few years ago but now they are not taking care of the area. There are no chairs nearby the pool, there is a fence to the beach and also security but I don’t see why because the locals are still hanging out and try to convince you to do a tour. Which is basically ok but then they should get rid of the fence so you can enjoy the view... only one of some concerns I have. All together i would not stay there again.
Estada de 2 nits (març 2018)

6/10, Acceptable

Prasanna, Sri Lanka

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

One night stay

Stayed one night with another couple. It was a Wednesday and the hotel was basically empty though there we handful foreigners. My previous visit was around 15 years ago and it was full of guests and bustling with activity then. Entrance project a rundown place but hotel still has the same facilities and looks inside. Rooms are spacious and have most of the facilities most of the other of the same class do not provide. Staff was quite courteous and was willing to help. Food was a question as there were no guests. I feel it needs a good General Manager who can revive this and a good marketing campaign to back him up.
Estada d’1 nit (ag. 2017)

4/10, Deficient

Gus, Melbourne, Australia

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Nothing particularly pleasant.

The staff at reception have to be commended for being pleasant to deal with. Unfortunately, their hotel is not. I had booked in for multiple nights as a contractor working a couple of towns over. On advice from the company, I was to change hotels to a closer location, which I was more than happy to do. My introduction to the room was a young man who helped take my tool cases to the room and he asked me a lot of questions about myself and tried to tell me his life story, this is the total opposite of what I wanted after travelling for over 24 hours straight, knowing I had to be ready for work in 7 hours. He kept asking me if I was going to go on a tour and tried to give me his brother's business card. I had to tell him multiple times that I was there for work and that I would not be touring. Obviously my red eyes, extremely reserved nature and tool cases were not a big enough hint. I had to explain that I was on a "business" trip and I handed his brother's business card back to him. Then he didn't seem like he wanted to leave. I had to close the door on him. The shower water pressure was pitifully weak and the shower was overly complicated to use. I had to hold both stops open while turning the water on. The balcony door would not lock as the latch was broken. Not wanting to deal with another person in my state of mind, I fixed the latch myself. They were sad to see me check out the next morning but allowed me to do so without a problem. So that was very nice of them.

6/10, Acceptable

ALEKSEI

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

с пивом потянет

Выход к морю отличный, прудик в холле зачет) Завтраки так себе, с вай фаем проблемы. Отдыхать можно, если в отеле только ночевать.

2/10, Horrible

Pradeep , Colombo

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Terrible BAD experience ever had

I have checked in the hotel around 8.00 pm. I booked superior room. But they said they have upgrade my room to a suite because of unavailability of superior room. I was really happy at that time. My room number was 308. But I experienced terrible situation when I entered the room. Following Room Amenities were not there; • Bathroom towels • Water bottles • Flat screen TV • Mini refrigerator • Tea bags • Dustbin in bathroom • Glasses • Tissue box I called front desk and asked them. I got very funny answer. They said their service staff on strike and difficult to provide those things. Then I mentioned them it’s very difficult me to spend there without water bottles and bath towels. It was around 9.00 pm and really difficult me to change the hotel. Then front doorkeeper bring two small water bottles and very small towel (1.5’ x 2.5’) to me. That towel was not enough but we forced to use it. There were cockroaches in the room. There was a sofa in the room. It was really wet. Cannot seat on it. Next day morning I spoke to front office manager called Sameera. He has accepted all of these problems. But how they treat to guests like this. At least they have to provide basic needs like water bottles and towels. Service staff is very unprofessional. This hotel management is terrible. They don’t know at least basic needs of guests. I am not recommending anyone for this hotel.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Get rid of the dogs on the property and clean it

Such a Shame this Hotel has such potential the owners should be ashamed to let this hotel be in such shape ! GET RID OF THE DOGS ! On the property

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

The hotel seriously needs a good renovation...

1. Booked 2 doubles and 3 triples. At checking were told that the triples had one large ned. Had to pay extra to get rooms with three beds 2. Rooms did not have the basics. Shampoo, soap, tea/milk bags. Had to ask for them. Said they do not providw tea bags to room. But with a little fuss and obliged... 3. Pool did not serve towels after 6pm although it was open till 7pm 4. The Bar did not have the basic beers. Had a special one which was twice expensive as normal beer. Liquor was very limited to few choices 5. Dinner was terrible. Mix vegetables, Sweet and sour fish, spinach and rice... 6. Room toilet seem to have been renovated but the seat was small to the bidet. Sittting was a challenge... 7. Rooms had old and unpleasent furniture... 8. Stray dogs were roaming around the hotel... Overall, a very Poor Experience...

2/10, Horrible

dont book, gareth jones wales

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

The staff were great but floging a dead horse

This should not be classed as a three star hotel. The pool area was really dirty and the food was really basic The same thing served for lunch and dinner very hot and spicy. My partner had to get a pot noodle as there was nothing on the menu for her. I've been coming to Sri Lanka for 11 years and this is the worst 3 star hotel I've been to don't book this hotel and travel half way round the world

6/10, Acceptable

Laleh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel beginning to be worn down. Pool didn t seem clean. Staff was very friendly.

10/10, Excel·lent

Dewage Don, Bandaragama 12530, Sri Lanka

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Superb comfortability

It was very calm and peaceful. Thanks for everything!

6/10, Acceptable

Jan, K, England

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Hotel close to the a beautiful beach.

Lovely hotel with fabulous staff. Clean comfortable room with balcony view of the grounds. Hotel is not a four 4 star but with some improvements could be. There is a busy train track in front of the hotel but this did not in anyway affect my stay. Food is good but my biggest complaint was the the poor wifi service which could only be accessed in the lobby.

2/10, Horrible

Alexandra

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ett inte längre lyxigt hotell - mycket nedgånget!

Villa Ocean view är väldigt nergånget och slitet, enligt personalen beror detta på "management problems". De flesta i personalen kunde inte engelska vilket ställde till det. Plus i kanten för att de ordnare med allergivänlig mat. Rummet luktade otroligt illa och unket - men badrummet var nyrenoverat. Vi hade ett superior rum och det kändes inte. Bara wifi i lobbyn. Min familj var på hotellet för ca 10 år sedan och då var det jätte lyxigt - nu väldigt slitet. Ruchbanan i barnpoolen var borttagen, det saknades på flera ställen i varje pool klinkers, de hade inga parasoll, allt var otroligt slitet.

6/10, Acceptable

Mammadov

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Normal Hotel-but expensive for the price.

No Wifi in the room. Needed to walk to Lobby for really bad internet. Hotel condition is not like in the photo -it's much older. Stuff is not professional at all. There were bugs in the cottages.

6/10, Acceptable

Athukoralage, Auatralia

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Nice beach and you can enjoy the sunset

Hotel staff was good, nice food. Large hotel, so if there were some hotel activities it would be nice. Wifi was only available in the lobby, these days its a must in every room.

2/10, Horrible

Pavel, Санкт-Петербург

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Оценка отеля сильно завышена, старый грязный отель

Старое рваное постельное бельё, шторы с плесенью, грязная мебель, плесень на потолке, гудящий кондиционер.

6/10, Acceptable

Chaminda, Gampaha

Què no li ha agradat: Personal i servei

Family Vacation

I stayed with my family in the Christmas Eve at this hotel. This was my second visit, 17 years after our honeymoon at the same venue. Courtesy of the staff at the front office needs to be upgraded. Restaurant staff was great. Good food. Initially given a deteriorated room but immediately changed upon request. I have a feeling that they tempt to underestimate the customers booking through online channels, I may be wrong, but that's the same feeling my spouse and kids felt at check in and check out.