Transamerica Fit Vitória Reta da Penha
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Platja de Camburi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Transamerica Fit Vitória Reta da Penha





Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, accessible

Habitació doble estàndard, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
7,6 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room with Air Conditioning

Room with Air Conditioning
Carregar totes les fotos de: Room Standard with Air Conditioning

Room Standard with Air Conditioning
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Nossa Senhora da Penha, 2.655 - Santa Luiza, Vitoria, ES, 29045-402
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Vitoria
ibis budget Vitoria
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 824 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 42.90 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 12.00 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 80 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Bristol Easy Hotel Reta da Penha Vitoria
Bristol Easy Hotel Reta da Penha
Bristol Easy Reta da Penha Vitoria
Bristol Easy Reta da Penha
Preguntes freqüents
Opinions: Transamerica Fit Vitória Reta da Penha
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto Carlos
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Daiane
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Daiane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos R
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos R
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
FERNANDO
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
FERNANDO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marina
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenifer
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jenifer
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Mauricio
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Garagem

Mauricio
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
CARLOS AUGUSTO
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
CARLOS AUGUSTO
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ivanildo
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivanildo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
VYCTOR
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VYCTOR
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
CLITIANA
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLITIANA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Natalia
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natalia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Renato Emilio
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Renato Emilio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rogério
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rogério
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Paulo
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Hotel Ok
Paulo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
André
24 de gen. de 2025
André
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Eugenio
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Hotel atende o básico
Eugenio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Eugenio
17 de gen. de 2025
Hotel razoável
Eugenio
Estada de 4 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Demétrio
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Demétrio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
CARLOS
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Beto
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beto
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcos Paulo
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
Marcos Paulo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Graziela
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Graziela
Estada d’1 nit (des. 2024)