Hotel Restaurant Les Cygnes
Hotel a Villers-le-Lac amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Les Cygnes





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31 route des Brenets, Lieu-dit Pargots, Villers-le-Lac, 25130
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel La Guimbarde
Hotel La Guimbarde
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 127 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.05 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.00 EUR per adult i 9.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Cygnes Villers-le-Lac
Hotel Restaurant Cygnes
Restaurant Cygnes Villers-le-Lac
Restaurant Les Cygnes
Hotel Restaurant Les Cygnes Hotel
Hotel Restaurant Les Cygnes Villers-le-Lac
Hotel Restaurant Les Cygnes Hotel Villers-le-Lac
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Les Cygnes
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
PHILIPPE
12 d’oct. de 2024
PHILIPPE
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
jocelyne
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jocelyne
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en família
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danielle
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
GERARD
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GERARD
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Remy
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Remy
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Kurt
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurt
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
COLIN
17 d’ag. de 2024
COLIN
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Jeanette Anke
Viatge en parella
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeanette Anke
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Emilie
Viatge en família
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emilie
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Christine
31 de jul. de 2024
Christine
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Jean-Luc
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jean-Luc
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
jean
Viatge de negocis
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Sylvie
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Heidi
17 de juny de 2024
Heidi
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Francoise
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francoise
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
JANY
Viatge de negocis
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JANY
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
JEAN-PAUL
9 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Bien mais propreté à améliorer
JEAN-PAUL
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Patrick
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Patrick
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jill
Viatge en parella
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jill
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
claude
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
claude
Estada d’1 nit (abr. 2024)