Hotel Restaurant Les Cygnes
Hotel a Villers-le-Lac amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Les Cygnes





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31 route des Brenets, Lieu-dit Pargots, Villers-le-Lac, 25130
Sobre aquest allotjament
Hotel Restaurant Les Cygnes
Allotjaments similars

Hotel La Guimbarde
Hotel La Guimbarde
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 135 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.05 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.00 EUR per adult i 9.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Cygnes Villers-le-Lac
Hotel Restaurant Cygnes
Restaurant Cygnes Villers-le-Lac
Restaurant Les Cygnes
Hotel Restaurant Les Cygnes Hotel
Hotel Restaurant Les Cygnes Villers-le-Lac
Hotel Restaurant Les Cygnes Hotel Villers-le-Lac
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Restaurant Les Cygnes
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Véronique
8 d ’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Véronique
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Christophe
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Choisir sa chambre
Christophe
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Rudolf
Viatge en parella
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudolf
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Laurent
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurent
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michele
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Eduard
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Eduard
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Aline
8 de jul. de 2025
Aline
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Språket viktigt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Martine
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martine
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ghislaine
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Ghislaine
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Roland
27 de maig de 2025
Roland
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
DAVID
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Bon hôtel pas trop cher
DAVID
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
michel
Viatge en grup
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
DIDIER
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bravo
DIDIER
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
valerie
13 de gen. de 2025
valerie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
PHILIPPE
12 d’oct. de 2024
PHILIPPE
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
jocelyne
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jocelyne
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en família
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danielle
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
GERARD
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GERARD
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Remy
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Remy
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Kurt
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurt
Estada d’1 nit (ag. 2024)








