Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel La Résidence





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 72 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17, Avenue Lazare Carnot, Villeneuve-sur-Lot, 47300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Campanile Villeneuve sur Lot - Pujols
Campanile Villeneuve sur Lot - Pujols
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 239 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.94 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 8.00 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 6 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 6.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Résidence Villeneuve-sur-Lot
Résidence Villeneuve-sur-Lot
Hôtel La Résidence Hotel
Hôtel La Résidence Villeneuve-sur-Lot
Hôtel La Résidence Hotel Villeneuve-sur-Lot
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel La Résidence
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Isabelle
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jérôme
Viatge de negocis
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jérôme
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Raphael
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raphael
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
YASMINE
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YASMINE
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
ANNE
Viatge en grup
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANNE
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Pascal
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pascal
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Jean-luc
Viatge en parella
13 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-luc
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Martine
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martine
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
marie jeanne
Viatge en grup
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très propre, petit déjeuner copieux, bon accueil
marie jeanne
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Franck
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franck
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Beaurain
Viatge en família
10 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphanie Greffier
Beaurain
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Jaspart
30 de jul. de 2023
Jaspart
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Vanessa
Viatge en família
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanessa
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Patrice
2 de febr. de 2023
Patrice
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
evelyne
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ras et tres attentifs eve
evelyne
Estada de 3 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
stephane
Viatge de negocis
15 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephane
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean
22 d’ag. de 2022
Jean
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
ALAN
8 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
ALAN
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Anne
Viatge en família
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Sylvain
Viatge de negocis
12 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bon rapport qualite prix
Sylvain
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
29 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Great to one night
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Claire
Viatge de negocis
16 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claire
Estada d’1 nit (juny 2020)