Hotel Casa Arcas
Hotel a Vilanova d'Éssera amb esmorzar gratuït i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casa Arcas





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 130 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Dúplex (I)

Dúplex (I)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carretera A-139, KM 51, Villanova, Huesca, 22467
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Ciria
Hotel Ciria
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 59 opinions
Preu actual: 105 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 20 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Casa Arcas
Casa Arcas Villanova
Hotel Casa Arcas
Hotel Casa Arcas Villanova
Hotel Casa Arcas Spain/Villanova
Hotel Casa Arcas inVillanova
Hotel Casa Arcas Hotel
Hotel Casa Arcas Villanova
Hotel Casa Arcas Hotel Villanova
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casa Arcas
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Celia
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Celia
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Olivier
Viatge en família
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivier
10/10, Excel·lent
Mario
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel de 10
Mario
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Christina
4 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en grup
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
JORGE
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JORGE
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
William
7 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Sonia
Viatge en família
20 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Splendide
Sonia
Estada de 5 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
ENRIQUE
8 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ENRIQUE
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Phill
15 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phill
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Philippe
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mon séjour sur 2 nuits ( à refaire .. . .)
Philippe
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Silvia, Zaragoza
9 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Christian
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente hotel para disfrutar invierno y verano
Christian
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Javier
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable.
Javier
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel para descansar.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
CARLOS, BARCELONA
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trato muy bueno y agradable,
CARLOS
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Edo, Alicante
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Es un hotel muy tranquilo,acogedor. De categoría.
Edo
Estada de 3 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
J E
24 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An excellent surprise.
J E
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Thomas Holst
17 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas Holst
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
toño, elx
26 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
El servicio de restaurante espectacular
toño
Estada de 3 nits (ag. 2017)
Últimes tendències a Expedia
Hotels