Best Western Hotel Viernheim Mannheim
Hotel que admet animals de companyia a Viernheim amb una terrassa superior i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Best Western Hotel Viernheim Mannheim





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 76 €
taxes i impostos inclosos
29 de nov. - 30 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni

Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni
8,6 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 2 llits individuals

Habitació clàssica, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Am Alten Weinheimer Weg 1, Viernheim, 68519
Sobre aquest allotjament
Best Western Hotel Viernheim Mannheim
Allotjaments similars

NH Weinheim
NH Weinheim
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 553 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
20 de nov. - 21 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.90 EUR per adult i 16.90 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 7.50 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola, barrots de seguretat a les finestres i il·luminació exterior
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Hotel Mannheim
Best Western Viernheim Mannheim
Best Western Mannheim
Hotel Best Western Hotel Viernheim Mannheim Viernheim
Viernheim Best Western Hotel Viernheim Mannheim Hotel
Hotel Best Western Hotel Viernheim Mannheim
Best Western Hotel Viernheim Mannheim Viernheim
Viernheim Mannheim Viernheim
Best Western Hotel Viernheim Mannheim Hotel
Best Western Hotel Viernheim Mannheim Viernheim
Best Western Hotel Viernheim Mannheim Hotel Viernheim
Preguntes freqüents
Opinions: Best Western Hotel Viernheim Mannheim
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Susanne
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Petter
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Petter
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Kalile
22 de jul. de 2025
Kalile
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Steffen
15 de jul. de 2025
Steffen
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Hans
Viatge en parella
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
STEPHEN, BOONVILLE
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
STEPHEN
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ariel
29 de juny de 2025
Ariel
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
STEPHEN, BOONVILLE
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
STEPHEN
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Pia
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pia
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Eduard
Viatge de negocis, Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduard
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michaela
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaela
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KAIXIONG
16 d’abr. de 2025
KAIXIONG
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jochen
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jochen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francesco
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hatice
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hatice
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Herbert
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Herbert
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Benjamin
25 de des. de 2024
Benjamin
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ludger
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludger
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge de negocis
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada de 3 nits (des. 2024)








