Hôtel de l'Ermitage
Diversió a pistes amb piscina coberta i amb restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel de l'Ermitage





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

l'Ermitage Frère Joseph, Ventron, Vosges, 88310
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Monts et Rêves
Monts et Rêves
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 12 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.40 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11.50 EUR per adult i 7.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel l'Ermitage Ventron
l'Ermitage Ventron
Hôtel de l'Ermitage Hotel
Hôtel de l'Ermitage Ventron
Hôtel de l'Ermitage Hotel Ventron
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel de l'Ermitage
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
16 de des. de 2019
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
joseph
Viatge en família
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joseph
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
raphael
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
bienvenu dans les années 70
raphael
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Franck
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Que du bonheur
Franck
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel situe dans un cadre magnifique
Emmanuelle
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Fabrice
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Ernst
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Ernst
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
PATRICE
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOTEL MONTAGNE SYMPA
PATRICE
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Xavier
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Xavier
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
CLAUDINE
13 de maig de 2019
CLAUDINE
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Paul-Henri
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
quelle vue !
Paul-Henri
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Jessica
26 d’ag. de 2018
Repos
Jessica
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vous pouvez venir !
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
David
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location but very tired

David
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
DOMINIC, Cambridge, UK
30 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Convenient and comfortable but slow restaurant
DOMINIC
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Laurent
21 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zen
Laurent
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Jean-Michel
17 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Un pied à terre idéal pour découvrir les Vosges !
Jean-Michel
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
BM
14 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel au calme
BM
Estada de 3 nits (ag. 2017)
4/10, Deficient
Isabelle, Belgique
9 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
pas top
Isabelle
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
David
17 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Cadre verdoyant
David
Estada d’1 nit (jul. 2017)