Hotel Rigel
Hotel per a famílies amb platja privada a prop i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rigel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit individual

Habitació individual estàndard, 1 llit individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 236 opinions
Preu actual: 239 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Enrico Dandolo 13, Venice, VE, 30126
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rivamare
Rivamare
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 192 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.00 EUR per persona i per nit per adult; 1.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Del 1 de febrer al 31 de desembre, 2.80 EUR per persona i per nit per adult; 1.40 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1HS8DI6SA
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Rigel Hotel
Rigel Hotel Venice
Rigel Venice
Hotel Rigel Venice
Hotel Rigel
Hotel Rigel Hotel
Hotel Rigel Venice
Hotel Rigel Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rigel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Anke
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anke
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jigar
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jigar
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Silke
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Silke
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Karl-Albrecht
Viatge en família
14 de març de 2025
Karl-Albrecht
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jana Sabrina
13 de març de 2025
Jana Sabrina
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kata
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kata
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Michelle
4 de març de 2025
Michelle
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic
Daniel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
GABRIELE
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
GABRIELE
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Katie
25 de des. de 2024
Katie
Estada de 7 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Susann
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Susann
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Dr. Caio Matai
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dr. Caio Matai
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Flavio giacomo salvo
Viatge de negocis
10 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Flavio giacomo salvo
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jasper
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jasper
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Benjamin
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Robert John
Viatge en família
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert John
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Barry
Viatge en família
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brilliant stay on the Lido
Barry
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
26 de jul. de 2024
Johan
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Adrian
23 de jul. de 2024
Adrian
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nidia
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nidia
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mary
Viatge en família
7 de jul. de 2024
Mary
Estada d’1 nit (jul. 2024)