Hotel Regit
Hotel a Mestre amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Regit





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
També et pot agradar

Hotel Nani Mocenigo Palace
Dorsoduro
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 614 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Cappuccina 96, Mestre, VE, 30172
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Roberta
Hotel Roberta
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 426 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per adult; 1.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 12.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per dia (a 50 m; horari: 06:00-23:30).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 45 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1WHAS6XAX
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Regit
Hotel Regit Mestre
Regit Hotel
Regit Mestre
Hotel Regit Province Of Venice/Mestre, Italy
Regit Hotel Venice
Hotel Regit Hotel
Hotel Regit Mestre
Hotel Regit Hotel Mestre
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Regit
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon
22 de març de 2025
Sharon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Andrew
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
John
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
John
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Marilyn
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Marilyn
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Nadine
Viatge en parella
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadine
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
MOONGYU
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació



MOONGYU
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Maria
21 de jul. de 2024
Maria
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge en parella
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Porfirio Miguel
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Bueno
Porfirio Miguel
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
CARLOS V
Viatge en família
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CARLOS V
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nobu
13 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobu
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Duk Ki
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Duk Ki
Estada de 3 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Wanda
Viatge en parella
10 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wanda
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Yoshihiro, Kyoto
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshihiro
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
ROSARIO
14 de nov. de 2023
ROSARIO
Estada de 2 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Paola
28 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paola
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Francois
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francois
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
JOSE BAUTISTA
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE BAUTISTA
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Glynis
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glynis
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Anja
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anja
Estada d’1 nit (set. 2023)