Hotel Caprera
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Piazzale Roma
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Caprera





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit individual gran, terrassa, vistes a la ciutat

Habitació doble, 1 llit individual gran, terrassa, vistes a la ciutat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Terrassa
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Bany privat
Bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Bany privat
Bidet
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Bany privat
Bidet
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Bany privat
Bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Bany privat
Bidet
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
També et pot agradar

Palazzo Guardi
Dorsoduro
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 711 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lista di Spagna Cannaregio 219, Venice, VE, 30121
Sobre aquest allotjament
Hotel Caprera
Allotjaments similars

Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 556 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 1.40 EUR per persona i per nit per adult; 0.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 2.00 EUR per persona i per nit per als adults; 1.00 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 15/maig - 15/octubre
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Caprera Hotel
Caprera Venice
Hotel Caprera
Hotel Caprera Venice
Caprera Hotel Venice
Hotel Caprera Hotel
Hotel Caprera Venice
Hotel Caprera Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Caprera
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandley
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandley
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats

Daniel
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Marvin
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marvin
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
Viatge en grup
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Hiroko
Viatge en grup
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroko
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Isabelle
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Danni
Viatge en família
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Danni
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Allison
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Allison
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeremy
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Jeremy
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
TIMOTHY
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TIMOTHY
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ming
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ming
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolay
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikolay
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Julio Cesar
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio Cesar
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Dorian
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorian
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Catalino
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catalino
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Qing
17 d’ag. de 2025
Qing
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
HIROMU
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



HIROMU
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Young Jun, Dongdaemun-gu
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Young Jun
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Mary
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew, Madison
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lynn
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (jul. 2025)

















