Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Cà Nobile Corner





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior (Private External Bathroom)

Habitació doble superior (Private External Bathroom)
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
També et pot agradar

San Clemente Palace, Venice - Managed by Mandarin Oriental
San Clemente
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 428 opinions
Preu actual: 775 €
taxes i impostos inclosos
8 de set. - 9 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dorsoduro 2931, Campo Santa Margherita, Venice, VE, 30123
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 15.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1UL5SGWCR
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Cà Nobile Corner Venice
Cà Nobile Corner Venice
Cà Nobile Corner
Hotel Hotel Cà Nobile Corner Venice
Venice Hotel Cà Nobile Corner Hotel
Hotel Hotel Cà Nobile Corner
Hotel Cà Nobile Corner Venice
Cà Nobile Corner Venice
Cà Nobile Corner
HOTEL CASA NOBILE CORNER
Ca Nobile Corner Venice
Hotel Cà Nobile Corner Hotel
Hotel Cà Nobile Corner Venice
Hotel Cà Nobile Corner Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Cà Nobile Corner
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hong Mei
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hong Mei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
BHAVANI
5 de jul. de 2025
BHAVANI
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CHRISTOPHER
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTOPHER
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kyle
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions



Kyle
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge en família amb nens petits
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Brandon
28 de juny de 2025
Brandon
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gina
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gina
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kevin
15 de juny de 2025
Kevin
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ANDRES
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ANDRES
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup, Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Pablo
21 de maig de 2025
Juan Pablo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Nancy
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en parella, Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
lindsey
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lindsey
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
seyed
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
seyed
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Corby
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corby
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lauren
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Juha
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juha
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Agostino
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agostino
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alicia
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alicia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
KENICHI
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KENICHI
Estada d’1 nit (des. 2024)