Belstay Venezia Mestre
Hotel als afores amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Belstay Venezia Mestre





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 235 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rotonda Romea, 1/2, Mestre, Veneto, 30175
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Belstay Venezia Mestre
Belstay Venezia Mestre
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 285 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 3.10 EUR per persona i per nit per adult; 1.60 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Del 1 de febrer al 31 de desembre, 4.50 EUR per persona i per nit per adult; 2.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13 EUR per adult i 13 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Holiday Inn Hotel Venice-Mestre Marghera
Holiday Inn Venice-Mestre Marghera
Venice-Mestre Marghera Holiday Inn
Holiday Inn Venice-Mestre Marghera Hotel
Holiday Inn Marghera Hotel
Holiday Inn Marghera
Belstay Venezia Mestre Hotel
Belstay Venezia Mestre Mestre
Holiday Inn Venice Mestre Marghera
Belstay Venezia Mestre Hotel Mestre
Preguntes freqüents
Opinions: Belstay Venezia Mestre
Opinions
7,6
Bo
8,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
AE
Viatge de negocis
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
AE
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Thierry
Viatge en família
31 de des. de 2019
Peut faire mieux
Thierry
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Itzik
25 de des. de 2019
Itzik
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Alberico
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberico
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
catalin mihai
Viatge de negocis
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
consigliato
catalin mihai
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Winnie Dan Jumbo
1 de nov. de 2019
Winnie Dan Jumbo
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Kefin
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kefin
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Erich
18 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Erich
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Clarisa
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clarisa
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Mirian, New York, NY
Viatge en família
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mirian
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
KRISHNA
Viatge en família
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice 4 star hotel with Excellent Service by staff
KRISHNA
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Vadim
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vadim
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Jacinthe
Viatge en família
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacinthe
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Ahmed
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada d’1 nit (set. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels