Campanile Venice Mestre
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Port Marghera
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Campanile Venice Mestre





Serveis populars
El preu actual és de 83 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(44 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
8,2 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 250 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Cà Marcello 8G, Mestre, VE, 30172
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Hotel Tritone
Best Western Hotel Tritone
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 11 EUR per adult i 5.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 6 EUR per dia (a 200 m).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A14LGPOKWV
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Campanile Venice Mestre Hotel
Campanile Venice Mestre Mestre
7 Days Premium Hotel Venice Mestre
7 Days Premium Hotel Venedig Mestre
Campanile Venice Mestre Hotel Mestre
Preguntes freqüents
Opinions: Campanile Venice Mestre
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sonam
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonam
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shengli
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shengli
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Milagros
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Milagros
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joss
29 de juny de 2025
Joss
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lydia
Viatge en grup
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lydia
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
R
Viatge en parella
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
R
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia, Lake Villa
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
R
Viatge en parella
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
R
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Beate
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Beate
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Akemi
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Akemi
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Catherine
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Salar
6 de juny de 2025
Salar
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald P
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald P
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rhiannon
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhiannon
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Trive
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trive
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Princika
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Princika
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Junsoo, Tuscaloosa
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Junsoo
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolay
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikolay
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Umut
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Umut
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thyagrajan
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thyagrajan
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Alfonso
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfonso
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jeremy
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeremy
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
GUILHERME
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GUILHERME
Estada d’1 nit (març 2025)