Hotel Kryb I Ly Kro
Hotel amb certificació ecològica amb esmorzar gratuït i sauna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kryb I Ly Kro





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Sofà llit
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(30 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
7,8 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Sofà llit
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(31 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe

Habitació doble de luxe
7,6 sobre 10
Bé
(23 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Sofà llit
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kolding Landevej 160, Taulov, Fredericia, 7000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Plus Hotel Fredericia
Best Western Plus Hotel Fredericia
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.009 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 300 DKK per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 DKK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 DKK per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Kryb I Ly
Best Western Kryb I Ly Fredericia
Best Western Kryb I Ly Hotel
Best Western Kryb I Ly Hotel Fredericia
Best Western Kryb I Ly
Hotel Kryb I Ly Kro Hotel
Hotel Kryb I Ly Kro Fredericia
Hotel Kryb I Ly Kro Hotel Fredericia
Kryb I Ly Sure Hotel Collection by Best Western
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kryb I Ly Kro
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Linda, Bainbridge Island
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Matilde
12 de maig de 2025
Matilde
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kjell-Ove
10 de maig de 2025
Kjell-Ove
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pia Lykke
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pia Lykke
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Per
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Per
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Dorthe
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dorthe
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kim Burlin
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim Burlin
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Jesper
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesper
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mogens
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mogens
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jimmi
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jimmi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bent Juul
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bent Juul
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
BARBRO
28 d’abr. de 2025
BARBRO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
René
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
René
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gert
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gert
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steen
18 d’abr. de 2025
Steen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lise
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lise
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bent
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bent
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Julie Lyse
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Afslapning
Julie Lyse
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gert Grønborg
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gert Grønborg
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Arne
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Harald
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Morten Ryge
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morten Ryge
Estada de 2 nits (març 2025)