Hotel Kryb I Ly Kro
Hotel amb certificació ecològica amb esmorzar gratuït i sauna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kryb I Ly Kro





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Sofà llit: de matrimoni
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
7,6 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Sofà llit: de matrimoni
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(20 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe

Habitació doble de luxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Sofà llit: de matrimoni
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kolding Landevej 160, Taulov, Fredericia, 7000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Munkebjerg Hotel
Munkebjerg Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.8 de 10, Excel·lent, 1.024 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 300 DKK per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 DKK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 DKK per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Kryb I Ly
Best Western Kryb I Ly Fredericia
Best Western Kryb I Ly Hotel
Best Western Kryb I Ly Hotel Fredericia
Best Western Kryb I Ly
Hotel Kryb I Ly Kro Hotel
Hotel Kryb I Ly Kro Fredericia
Hotel Kryb I Ly Kro Hotel Fredericia
Kryb I Ly Sure Hotel Collection by Best Western
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kryb I Ly Kro
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bent Juul
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bent Juul
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bent
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bent
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
25 de març de 2025
Peter
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marlene
13 de març de 2025
Marlene
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ari
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bara bada bastu
Ari
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Per
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Kenn
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenn
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martyn
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martyn
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martyn
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martyn
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jakob
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hygge
Jakob
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
joan
27 de febr. de 2025
joan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Per
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Niels
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niels
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Christian
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Linda
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok
Linda
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Kim
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bare en nat
Kim
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
17 de febr. de 2025
Anders
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
René
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
René
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Michaela, Bayreuth
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Som at tjekke ind i blinkende lygter
Martin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Carsten
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carsten
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
sumit
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
sumit
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Bertil
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Bertil
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kasper
26 de gen. de 2025
Kasper
Estada de 2 nits (gen. 2025)