Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sportshotel Vejen





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(19 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jacob Gades Allé 1, Vejen, 6600
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 400 DKK per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions és de 99 DKK per persona i per dia, i inclou el següent: sauna, banyera d'hidromassatge, piscina i gimnàs.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Els menors de 15 anys no poden accedir al gimnàs ni a les instal·lacions de fitnes, mentre que els menors de 10 anys només poden accedir a la piscina, al gimnàs i a les instal·lacions de fitness amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Danhostel Konference Hostel Vejen
Danhostel Vejen Konference
Sportshotel Vejen Hostel
Sportshotel Hostel
Sportshotel Vejen
Sportshotel Vejen Hotel
Sportshotel Vejen Hotel
Sportshotel Vejen Vejen
Sportshotel Vejen Hotel Vejen
SportsCenter Danmark
Preguntes freqüents
Opinions: Sportshotel Vejen
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
kenneth
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
kenneth
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Susanne
26 d’abr. de 2025
Susanne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Trine
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Trine
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trine
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Thomas
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Niels Henrik
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niels Henrik
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Tina
10 de març de 2025
Tina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
27 de febr. de 2025
Stefan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Micki
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Micki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jane
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
John
25 de gen. de 2025
John
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Lotte
29 de des. de 2024
Lotte
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Eigil
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eigil
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Charlotte
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charlotte
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Lili
Viatge en grup
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lili
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kaj
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kaj
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Ole
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ole
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Carina O.
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carina O.
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Rebecca
6 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Susanne
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susanne
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hans
24 d’oct. de 2024
Hans
Estada d’1 nit (oct. 2024)