Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Teleborgs Slott





Serveis populars
El preu actual és de 144 €
taxes i impostos inclosos
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, bany compartit

Habitació doble, bany compartit
9,2 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
4 Banys
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual, edifici annex

Habitació individual, 1 llit individual, edifici annex
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni, amb bany privat, edifici annex

Habitació doble, 1 llit de matrimoni, amb bany privat, edifici annex
9,6 sobre 10
Magnífic
(32 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Slottsallén, Växjö, 35196
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Elite Stadshotellet Växjö
Elite Stadshotellet Växjö
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.211 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 350 SEK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 300.0 SEK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 350.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests must contact this hotel in advance to request a private bathroom.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
TELEBORGS SLOTT Hotel Vaxjo
TELEBORGS SLOTT Hotel
TELEBORGS SLOTT Växjö
TELEBORGS SLOTT Castle Växjö
TELEBORGS SLOTT Castle
TELEBORGS SLOTT Växjö
TELEBORGS SLOTT Castle
TELEBORGS SLOTT Castle Växjö
Preguntes freqüents
Opinions: Teleborgs Slott
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ralf
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Linda
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions




Linda
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mara
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mara
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marianne
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marianne
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tommy
3 de maig de 2025
Tommy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marita
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marita
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Trygve
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trygve
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ted
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ted
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas
22 d’abr. de 2025
Tomas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Bo
14 d’abr. de 2025
Bo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Henrik
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vincent
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gerd
23 de març de 2025
Gerd
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roman Stanislaw
Viatge en grup
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roman Stanislaw
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natalie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Harald
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
GW
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Långt att gå och ont om personal
GW
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilbert
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilbert
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Konrad
Viatge en grup
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konrad
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Chawan
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chawan
Estada de 2 nits (gen. 2025)