Vang Vieng Camellia Hotel
Hotel al riu a Vang Vieng amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Vang Vieng Camellia Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Budget Twin Room

Budget Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Triple Room

Standard Triple Room
Standard Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sengsavang, Vang Vieng, Vientiane Province, 00856
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Confetti Garden Hotel
Confetti Garden Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 207 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es cobra un càrrec per l'ús de la cuina o la cuina bàsica.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Vang Vieng Camellia
Vang Vieng Camellia Hotel Hotel
Vang Vieng Camellia Hotel Vang Vieng
Vang Vieng Camellia Hotel Hotel Vang Vieng
Preguntes freqüents
Opinions: Vang Vieng Camellia Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Samuel
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Samuel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders Husum
Viatge en grup
6 de febr. de 2025
Anders Husum
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Vong
Viatge en parella
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Vong
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hernando
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hernando
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
MOUNG WAN
21 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MOUNG WAN
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SANGSU
10 de jul. de 2024
SANGSU
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Kensuke
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kensuke
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Patty
Viatge en família
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patty
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge en parella
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
19 d’abr. de 2024
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mehmet
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
a gem in value for money
Mehmet
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Tammy
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tammy
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Michel, DOL-DE-BRETAGNE
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Emilia
Viatge en parella
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilia
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Richard
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Anthony
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Anthony
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
JUNGSUB
16 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUNGSUB
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Paul
30 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Carolyne
Viatge en grup
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Carolyne
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Laurence
18 de març de 2023
Laurence
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
JEANGUK
Viatge en parella
13 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions