Pars Palas Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 7 minuts a peu de Museu de Van
Galeria de fotos de l’allotjament Pars Palas Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació doble Deluxe, no fumadors, vistes a la ciutat
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació triple Deluxe, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació quàdruple Deluxe, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

IPEKYOLU - VAN, Van, Van, 65140
Sobre aquest allotjament
Pars Palas Hotel
Allotjaments similars

WORLD SAY HOTEL
WORLD SAY HOTEL
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.2 de 10, Molt bé, 75 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 21453
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Pars Palas Hotel Van
Pars Palas Hotel Hotel
Pars Palas Hotel Hotel Van
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Pars Palas Hotel
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
9,6
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 d’ag. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Marc James
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marc James
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Reyhan
Viatge en grup
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reyhan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Zeliha
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zeliha
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Muhammed Ubeydullah
28 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Muhammed Ubeydullah
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mohsen
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohsen
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Karl Edvard
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Karl Edvard
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Murat
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Engin
14 d’abr. de 2025
Engin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fatma
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
İyi ki gitmişim dediğim bir otel
Fatma
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Devrim Selim
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Devrim Selim
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Abdulkadir
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdulkadir
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
özcan
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
özcan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa Suphi
7 de març de 2025
Mustafa Suphi
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Gözde
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gözde
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Behcet
Viatge en grup
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Behcet
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Volkan
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Volkan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Volkan
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volkan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Başarılı
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdulbaki
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdulbaki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Serkan
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serkan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
sevki
28 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
sevki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amir
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amir
Estada de 3 nits (gen. 2025)








