Hotel Kramer
Hotel a València amb un restaurant i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kramer





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 97 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
També et pot agradar

Melia Valencia
Benicalap
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.005 opinions
Preu actual: 146 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avinguda de Campanar, 90, Valencia, Valencia, 46015
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Novotel Valencia Lavant
Novotel Valencia Lavant
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 131 opinions
Preu actual: 128 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.95 EUR per adult i 15.95 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
KRIS Abadia
KRIS Abadia Hotel
KRIS Abadia Hotel Valencia
KRIS Abadia Valencia
Hotel Kramer Valencia
Hotel Kramer
Kramer Valencia
Hotel Kramer Hotel
Hotel Kramer Valencia
Hotel Kramer Hotel Valencia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kramer
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Rosa
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jasmina Kristin
Viatge en grup
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasmina Kristin
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
DAVIDE
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVIDE
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kerry
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerry
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MOISES, Poinciana
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MOISES
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ORENCIO
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ORENCIO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Manuel
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Manuel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
joaquin
29 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
joaquin
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Christina Monja
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina Monja
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Gerd
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra
Gerd
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Linda
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Linda
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
IONUT
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IONUT
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Andreas
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
FRANCISCO
4 de febr. de 2025
FRANCISCO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
FRANCISCO
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCISCO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maikel
Viatge en parella
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maikel
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en parella, Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Mehryar
Viatge en família
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Mehryar
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Leanne
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leanne
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Harlen
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harlen
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
giuseppe, trenton
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
giuseppe
Estada d’1 nit (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels