Hotel Al Rom
Diversió a pistes amb piscina a l'aire lliure i amb restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Al Rom





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, 1 dormitori, vistes a la vall (DEDZ)

Habitació amb dos llits individuals econòmica, 1 dormitori, vistes a la vall (DEDZ)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, accessible (H4RS)

Habitació doble Deluxe, accessible (H4RS)
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2016
Bany privat
Assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, vistes a la muntanya (HODZ)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, vistes a la muntanya (HODZ)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, bany compartit (DE 2 E)

Habitació doble, bany compartit (DE 2 E)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plaun Grond 27, Tschierv, Val Muestair, 7532
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Restaurant Schweizerhof
Hotel Restaurant Schweizerhof
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 23 opinions
Preu actual: 212 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa administrativa: 5 CHF per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Parc-Hotel Staila Hotel Tschierv
Hotel Al Rom Hotel
Parc-Hotel Staila Tschierv
Hotel Al Rom Val Muestair
Hotel Al Rom Hotel Val Muestair
Preguntes freqüents
Tens cap dubte?
Rep respostes a l’instant amb la cerca basada en intel·ligència artificial d’informació i opinions sobre els allotjaments.
Opinions: Hotel Al Rom
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de març de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tamar
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Tamar
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
PARASKEVI
Viatge en família
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PARASKEVI
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Patrick
Viatge en grup
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Patrick
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jakob
Viatge de negocis
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jakob
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Urs
Viatge en família
2 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Urs
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
tom
Viatge en família
5 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
tom
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Hans-Jörg
9 de gen. de 2022
Hans-Jörg
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Martina
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martina
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Lilian
23 de jul. de 2021
Lilian
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Peter
6 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Andy
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andy
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
jean pierre
14 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
rop cher
jean pierre
Estada de 4 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Silke
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silke
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
René
Viatge en família
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
René
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Mubi, Zurich
Viatge en família
12 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mubi
Estada de 5 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Chrigi&Marco, Messen
Viatge en parella
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chrigi&Marco
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Mike
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super!
Mike
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Beeli
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beeli
Estada d’1 nit (gen. 2019)