Royal Orchid Central, Vadodara

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Palau de Laxmi Vilas

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Royal Orchid Central, Vadodara

Recepció
Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit i televisor
Porxo
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars
Entrada de l'allotjament

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, vistes a la ciutat

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació prèmium

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació Club, 1 llit doble, vistes a la ciutat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Akota, Mujmahuda, Vadodara, Gujarat, 390020

Què hi ha als voltants

  • Sayaji Baug
    4 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Universitat Maharaja Sayajirao
    4 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Kirti Stambh
    5 minuts en cotxe - 4.7 km
  • Palau de Laxmi Vilas
    5 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Hathni Mata
    8 minuts en cotxe - 7.4 km

Com moure’s per la zona

  • Vishvamitri Junction Station: 7 min en cotxe
  • Aeroport de Vadodara (BDQ): a 24 min en cotxe

Restaurants

  • Spice Valley Multicuisine Restaurant
    7 minuts a peu
  • Cafe Appetito
    16 minuts a peu
  • Royal Orchid Hotel
    1 minuts a peu
  • Brew 13
    12 minuts a peu
  • Maji Sanik-AC
    13 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Royal Orchid Central, Vadodara

Hotel de 4 estrelles amb Palau de Laxmi Vilas a prop
Royal Orchid Central, Vadodara, amb Museu Maharaja Fateh Singh i Kirti Stambh a poca distància, ofereix una terrassa superior, servei de bugaderia i tintoreria i un gimnàs. El restaurant de les instal·lacions, PinXX, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de negocis a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar continental (de pagament) i servei de bugaderia
  • Premsa gratuïta al vestíbul, assistència turística i per a la compra d'entrades i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 81 habitacions presenten comoditats com ara caixes fortes amb espai per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb un horari preestablert i sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament amb assistència gratuït, vigilat i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 350 INR per adult i 200 INR per nen
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • PinXX

Activitats

  • Gimnàs

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Agafador al costat del vàter
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Dutxa amb seient
  • Mànecs de porta de palanca
  • Notificació del timbre i del telèfon
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Customers may be requested by the property to provide documentation of recent travel history (such as showing passport immigration stamps) and/or complete a health declaration.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1120.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 350 INR per adult i 200 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1064 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1064 INR només l'anada (entre 12 i 18 anys).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1120.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Royal Orchid Central Vadodara
Royal Orchid Hotel Vadodara Central
Royal Orchid Central Vadodara Hotel
Royal Orchid Central Hotel
Royal Orchid Central
Royal Orchid Central, Vadodara Hotel
Royal Orchid Central, Vadodara Vadodara
Royal Orchid Central, Vadodara Hotel Vadodara

Preguntes freqüents

Royal Orchid Central, Vadodara accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Royal Orchid Central, Vadodara?

Amb data 7 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Royal Orchid Central, Vadodara el dia 9 d’ag. de 2025 són d'almenys 24,99 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Royal Orchid Central, Vadodara?

L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Royal Orchid Central, Vadodara?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Royal Orchid Central, Vadodara?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Royal Orchid Central, Vadodara ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1064 INR per vehicle.

On es troba Royal Orchid Central, Vadodara?

Aquest hotel a Vadodara es troba al centre de la ciutat i a menys de 5 km de les atraccions següents: Universitat Maharaja Sayajirao, Museu Maharaja Fateh Singh i Sayaji Baug. Kirti Stambh i Palau de Laxmi Vilastambé són a menys de 5 km. Vishvamitri Junction Station és a 21 min a peu i Vishwamitri Junction Station, a 21 min.

Opinions: Royal Orchid Central, Vadodara

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 15 de 51 opinions
Puntuació 8: Bo. 20 de 51 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 51 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 51 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 51 opinions

8,4/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Amit

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Nishant Rameshchandra, Edmonton

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Service is so excellent.
Estada de 15 nits (març 2024)

6/10, Acceptable

HONGIL

Estada de 4 nits (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Kartik

Estada d’1 nit (febr. 2023)

8/10, Bo

Vikram

Estada de 2 nits (abr. 2022)

8/10, Bo

Rajan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2022)

6/10, Acceptable

Akshay, Mumbai

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
There are better options in the area
Estada de 5 nits (nov. 2021)

8/10, Bo

jaggy

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Comfortable stay

Very comfortable
Estada de 4 nits (oct. 2021)

10/10, Excel·lent

ALIASGAR

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VERY GOOD
Estada d’1 nit (oct. 2021)

10/10, Excel·lent

VISHWANATH

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2019)

8/10, Bo

Chitra

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Asif

Excellent

Was a great stay. Great service and very friendly and helpful staff. Great hotel, reasonably priced. Service was always with a smile and friendly staff. Keep up the good work.
Estada d’1 nit (set. 2018)

6/10, Acceptable

PANKAJ

stay was pretty ok, rooms were too small, especially bed size was really impossible for a person of normal size
Estada d’1 nit (set. 2018)

10/10, Excel·lent

Rushin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent Stay - Nice Property and Courteous Staff

First stayed at this hotel back in 2012. Was a brand new hotel then. Everything from rooms to the food was exceptional. The staff was polite and responsive too. Well, a few years passed and I never visited Vadodara. However, due to business needs, I had to visit the city again. I remembered my previous stay which was really good and booked the hotel again. So how was it after 6 years? Very well maintained!!! Service at the restaurant was excellent - the staff is extremely well-trained. Other hotel staff was very responsive and polite too. I visited the hotel in March 2018 and then stayed once again in April 2018. Both times I was given a different room (both were club rooms booked with a major meal and breakfast inclusive package). Very clean rooms, bathrooms well maintained, 24 hrs supply of hot water, a good mini bar, Biotique range of toiletries. The hotel did not have any foul smells either. Very clean beds and linen. Dinner and breakfast buffet were really good. Did not use the gym but saw it and was really good. The restaurant manager is very good in servicing the guests and has a well-trained team. Parking area is limited but the hotel manages it well. I would surely recommend this hotel and keep coming back again whenever I need to stay in Vadodara - this was my 3rd stay at the hotel in 4 months.
Estada d’1 nit (juny 2018)

8/10, Bo

RAGHWENDER, Ratlam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great value for money.

Hotel (4 star)provides stay and comfort in budget of 2/3 star. I stayed there with my family And had good time there. The room have all amenitiesand the staff is down to earth. They don't charge for kids.
Estada d’1 nit (abr. 2018)

4/10, Deficient

xiaowei

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常糟糕的体验,预定时酒店包含早餐,到店后说早餐要收费,问前台他说让我找预定的网站是第三方预定网站弄错了,很不爽。放进环境很差,床单非常脏,设备非常陈旧,非常不适合商务人士出差。
Estada de 2 nits (març 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was small but clean. Noise from some party/event was very high and your. That too into the night. Would not recommend, if you are a light sleeper like me. Food was ok.
Estada d’1 nit (febr. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Kaushal

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2017)

10/10, Excel·lent

Ketul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2017)

10/10, Excel·lent

Vikas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

good stay

we stayedfor a marriage function and enjoyed our stay
Estada d’1 nit (des. 2017)

10/10, Excel·lent

Ketan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent

Excellent experiance
Estada d’1 nit (oct. 2017)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great value hotel. A few small touches needed

While my stay overall was pretty good, the hotel feels closer to being a 3 star property than a 4 star. The bed and bed linen were both very comfortable. Food in the restaurant also pretty decent though since this is gujurat be prepared for the general sweet slant to most things. The staff are quite helpful like most places in gujurat and hotels is very good value for the price. Areas for improvement for it to earn the 4th star: Put enough hangers in every room. We only had one and had to ask for more. There was then something not quite right about the ventilation system as smell of cigarette smoke seemed to be wafting into the room from some of the smoking rooms. Something to check if you are overly sensitive to smell of smoke. Toiletries were not replenished though if you use your own like many people not a biggie. Restaurant chairs not a practical design. And finally all their functions rooms are on a mezzanine floor. If you happen to be staying there on a night someone is having a loud music party, you will be impacted by both sound and vibrations from the bass woofers!
Estada de 4 nits (set. 2017)

10/10, Excel·lent

Subrahmanyam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel review.

Nice and comfortable.
Estada de 2 nits (ag. 2017)