MOLA INN
Bed and breakfast a Uşak amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament MOLA INN





Opinions
5,0 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, balcó, vistes a la ciutat

Suite familiar, balcó, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LED
Dormitori independent
Cortines opaques
2 Banys
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, balcó, vistes a la ciutat

Habitació doble Comfort, balcó, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Sofà llit: individual
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ünalan mahallesi 1. bostanci sokak no 12, Uşak, Uşak, 64100
Sobre aquest allotjament
MOLA INN
Allotjaments similars

Uyu Room Uşak Hotel
Uyu Room Uşak Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de recepció obert les 24 hores
4.6 de 10, 4 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 500 TRY per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 22230
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: MOLA INN
5,0
5,4
Neteja
3,0
Comoditats
6,6
Personal i servei
5,0
Respecte al medi ambient
5,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada d’1 nit (nov. 2025)
4/10, Deficient
Muhammer
28 d’oct. de 2025
Muhammer
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
ömer
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




ömer
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hülya
Viatge en família
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hülya
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mehmet Emin
Viatge en grup
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet Emin
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Recai
Viatge en família
7 de set. de 2025
Recai
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Sencer
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tavsiye etmem
Sencer
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pişman olursunuz
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Erkin
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erkin
Estada d’1 nit (jul. 2025)








