Hotel Nine
Hotel a Ulaanbaatar amb 2 restaurants i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nine





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Sofà llit: individual
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite empresarial

Suite empresarial
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Sofà llit: individual
2 Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació econòmica, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Amar Street, Building #2, Sukhbaatar District, 8th Khoroo, Ulaanbaatar, 212513
Sobre aquest allotjament
Hotel Nine
Allotjaments similars

Springs Hotel Ulaanbaatar
Springs Hotel Ulaanbaatar
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 177 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 USD per adult i 8 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35 USD per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 60 USD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Nine Ulaanbaatar
Nine Ulaanbaatar
Hotel Nine Hotel
Hotel Nine Ulaanbaatar
Hotel Nine Hotel Ulaanbaatar
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Nine
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
9,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en grup
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sara Costner
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara Costner
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Akiko, Morioka
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akiko
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroshi
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Hiroshi
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kuniko
30 de set. de 2025
Kuniko
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Yoshihiro
Viatge de negocis
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshihiro
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Candy
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Candy
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
JUNG HWAN
Viatge de negocis
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNG HWAN
Estada de 6 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Tomas Adam
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel 9
Tomas Adam
Estada de 5 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Leo
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Leo
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Leo
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leo
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Julien
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julien
Estada de 6 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
ART
2 de set. de 2025
ART
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
??
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MICHAIL
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHAIL
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrizio
Viatge en família
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabrizio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Atsushi
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atsushi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tamsin
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tamsin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaitlyn
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaitlyn
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kennosuke
18 d’ag. de 2025
Kennosuke
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kennosuke
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kennosuke
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
SEI HWAN
Viatge en família
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEI HWAN
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
タクシー送迎に関して
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Toshiko
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiko
Estada d’1 nit (ag. 2025)








