Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

734-6 UKIHAMACHI YAMAKITA, Ukiha, 839-1408
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Hanageshiki
Hotel Hanageshiki
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
7.0 de 10, Bé, 10 opinions
Preu actual: 78 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Ukiha
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel Ukiha
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
aya
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
aya
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
young eun
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
young eun
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Tomoe
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoe
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ka Shing Jacky
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Shing Jacky
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
tadashi
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tadashi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Yee
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Yee
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
TAEHO
16 de març de 2025
TAEHO
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
LAI PENG
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAI PENG
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Jiyoung
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Jiyoung
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Wai Man Adeline
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Man Adeline
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
KENZO
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KENZO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
YUI CHIU
31 de gen. de 2025
YUI CHIU
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Chan
Viatge en família
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Yukihiro
Viatge de negocis
31 de des. de 2024
Yukihiro
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jinsung
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jinsung
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yu Pan
5 de des. de 2024
Yu Pan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Wen
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wen
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Tomoyuki
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoyuki
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kenji
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenji
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kenji
17 de nov. de 2024
Kenji
Estada d’1 nit (oct. 2024)