Amfitrió particular
Uiwang Milos Hotel
Hotel a Uiwang amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Uiwang Milos Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

16 Obongsandan 3-ro, Uiwang, Gyeonggi, 16079
Sobre aquest allotjament
Uiwang Milos Hotel
Allotjaments similars

Uiwang Hotel Mayotte
Uiwang Hotel Mayotte
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.4 de 10, Excepcional, 33 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Uiwang Milos Hotel Hotel
Uiwang Milos Hotel Uiwang
Uiwang Milos Hotel Hotel Uiwang
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Uiwang Milos Hotel
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Dongyeol
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dongyeol
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Seonhwa
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seonhwa
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Dongyeol
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dongyeol
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNHYUNG
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNHYUNG
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNHYUNG
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNHYUNG
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
SEO YOUNG
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEO YOUNG
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Dongyeol
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dongyeol
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
YOONSEOK
Viatge de negocis
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOONSEOK
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
CHEOLGEUN
21 d’ag. de 2024
CHEOLGEUN
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
성준
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
성준
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Glory
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glory
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
굿
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
JU HEON
Viatge de negocis
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JU HEON
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
JOO
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOO
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
NAM HEE
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAM HEE
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
HEEKWON
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HEEKWON
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
UIHYUN
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
UIHYUN
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
UIHYUN
Viatge de negocis
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
UIHYUN
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
SEEYOON
20 de maig de 2024
SEEYOON
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
숙소추천
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
KWANHEE
25 de febr. de 2024
KWANHEE
Estada d’1 nit (febr. 2024)








