Hotel Grand
Hotel a Uherské Hradiště amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grand





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2017
Cortines opaques
Dormitori independent
Control de la temperatura de la calefacció
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Small)

Habitació individual (Small)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Control de la temperatura de la calefacció
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Control de la temperatura de la calefacció
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Large)

Habitació individual (Large)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Palackého námestí 349, Uherske Hradiste, 686 01
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Mlynska
Hotel Mlynska
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 72 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 300 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Grand Uherske Hradiste
Grand Uherske Hradiste
Hotel Grand Hotel
Hotel Grand Uherske Hradiste
Hotel Grand Hotel Uherske Hradiste
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Grand
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Otto
3 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Otto
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Pavel
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pavel
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Frantisek
Viatge de negocis
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frantisek
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jana
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jana
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Janis
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janis
Estada de 6 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Martin
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Karel
Viatge de negocis
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karel
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Albert
15 de set. de 2022
Albert
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en grup
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
kaya
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
kaya
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Ondrej
Viatge en grup
4 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ondrej
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Ziyad
25 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ziyad
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Ziyad
7 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ziyad
Estada d’1 nit (maig 2022)
6/10, Acceptable
Svatava
Viatge en família
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Svatava
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Zdenek
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zdenek
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Vaclav
Viatge en grup
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vynikající hotel za slušnou cenu.
Vaclav
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Ondrej
Viatge en família
4 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ondrej
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
René
Viatge de negocis
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
René
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Robert
Viatge de negocis
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel Grand
Robert
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Peter
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vyborne.
Peter
Estada de 2 nits (abr. 2019)