Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nanjo Ryokan





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (Japanese Style, for 5 Guests)

Habitació estàndard, no fumadors (Japanese Style, for 5 Guests)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bullidora elèctrica
Caixa forta
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

212 Besshoonsen, Ueda, Nagano, 386-1431
Sobre aquest allotjament
Nanjo Ryokan
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés a les aigües termals o accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 17 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Nanjo Ryokan Ueda
Nanjo Ueda
Nanjo Ryokan Ueda
Nanjo Ryokan Ryokan
Nanjo Ryokan Ryokan Ueda
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Nanjo Ryokan
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
9,6
Ubicació
9,6
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
YOSHIMASA
20 d’ag. de 2022
YOSHIMASA
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
YOSHIHISA
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHIHISA
Estada d’1 nit (maig 2022)
4/10, Deficient
hiroyuki
Viatge en parella, Viatge en família
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroyuki
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Kyoko
12 de maig de 2021
Kyoko
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Hironori
24 d’ag. de 2020
Hironori
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
サービスが暖かい
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
sei
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sei
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quaint village
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Suk Chong
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Suk Chong
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
CC
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CC
Estada de 3 nits (gen. 2019)