Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Platon





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 dormitoris

Habitació amb dos llits individuals, 2 dormitoris
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bany privat
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit individual gran

Habitació, 1 llit individual gran
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bany privat
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-12-2,Kamiyamada Onsen, Chikuma, Nagano, 389-0821
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 1100 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Platon Chikuma
Platon Chikuma
Hotel Platon Hotel
Hotel Platon Chikuma
Hotel Platon Hotel Chikuma
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Platon
Opinions
7,2
Bo
6,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Atsuko
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
漸く、行けたよ、雪チラつく戸倉上山田♨
Atsuko
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
takuji
Viatge de negocis
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
takuji
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
318
9 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
318
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Kinya
1 de gen. de 2023
Kinya
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
SEKIGUCHI SEKIGUCHI KK
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEKIGUCHI SEKIGUCHI KK
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
つとむ
Viatge en grup
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
つとむ
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
MASANORI
Viatge en família
22 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


MASANORI
Estada d’1 nit (set. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
Tsubasa
Viatge en família
21 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsubasa
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
15 de març de 2020
リーズナブル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Shigemitsu
Viatge de negocis
14 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
プラトン
Shigemitsu
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Sivashankaran
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor maintenance n cleanliness
Sivashankaran
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Tomoaki
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Tomoaki
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
チョッとめんどう
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
TAKASHI
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
丁寧な電話対応ありがとうございました!
TAKASHI
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
mitsutake
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
mitsutake
Estada d’1 nit (set. 2019)