Galeria de fotos de l’allotjament The Fern Residency Udaipur





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Club

Habitació doble o amb dos llits individuals Club
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble urbana

Habitació doble urbana
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plot No 1, Madhu Nursery Compound, Near Sevashram Flyover, Hiran Magri, Udaipur, Rajashtan, 313001
Sobre aquest allotjament
The Fern Residency Udaipur
Allotjaments similars

Regenta Central Mewargarh Udaipur
Regenta Central Mewargarh Udaipur
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.2 de 10, Bé, 5 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 4999 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2999 INR per nen (5-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 400 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 1400.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Fern Residency Udaipur Hotel
Fern Residency Udaipur
The Fern Residency Udaipur Hotel
The Fern Residency Udaipur Udaipur
The Fern Residency Udaipur Hotel Udaipur
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Fern Residency Udaipur
7,8
Bo
8,0
Neteja
5,8
Ubicació
7,8
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
bala
29 de maig de 2024
bala
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Utkarsh
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Utkarsh
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Alan
Viatge en parella
28 de març de 2023
Alan
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
vijay
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good 3 night stay
vijay
Estada de 3 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
R
Viatge en família
31 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay at Fern Residency Udaipur
R
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
nisha
Viatge en grup
10 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
nisha
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Amit
8 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amit
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en grup
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Anay
Viatge en família
1 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Anay
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Prajakta
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prajakta
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Felix
9 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience.


Felix
Estada de 2 nits (març 2018)
2/10, Horrible
Navin
1 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible
Navin
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
RS, Singapore
29 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Average Hotel, Not Value for Money
RS
Estada de 4 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
nair, chennai
24 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable stay
nair
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja
New hotel with flaws
Viatger verificat
8/10, Bo
Yogen
29 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Convenient and Clean Hotel. Basic property.
Yogen
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Kogilavani
14 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly and homely seevice
Kogilavani
8/10, Bo
Venkat, Netherland
20 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Venkat
8/10, Bo
Elena
12 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació