The Red Pier - My Downtown Hotels
Hotel amb una terrassa superior, molt a prop de Llac Pichola
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Red Pier - My Downtown Hotels





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació presidencial, 1 llit doble

Habitació presidencial, 1 llit doble
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Carregar totes les fotos de: Habitació reial

Habitació reial
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

39, Lal Ghat, Udaipur, Rajasthan, 313001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Moustache Udaipur Luxuria
Moustache Udaipur Luxuria
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 19 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 400 INR per adult i 400 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1600 INR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 300 INR per dia (a 500 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Paytm, PhonePe i Amazon Pay.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Poonam Haveli Udaipur
Hotel Poonam Haveli
Poonam Haveli Udaipur
Poonam Haveli
Hotel Poonam Haveli
The Red Pier My Hotels Udaipur
The Red Pier by Downtown Udaipur
The Red Pier - My Downtown Hotels Hotel
The Red Pier - My Downtown Hotels Udaipur
The Red Pier - My Downtown Hotels Hotel Udaipur
Preguntes freqüents
Opinions: The Red Pier - My Downtown Hotels
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Annaleigh
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annaleigh
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Zainab
Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zainab
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Rahul
6 d’ag. de 2024
Rahul
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Véronique
18 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Passez votre chemin, personnel malhonnête
Véronique
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Rk
17 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rk
Estada de 2 nits (gen. 2021)
2/10, Horrible
bhavik
Viatge en família
19 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
bhavik
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Kaushik, Toronto , Canada
Viatge en família
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaushik
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Frank
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
A little noisy, but overall pleasant!
Frank
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Joshua
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loved it!
Joshua
Estada d’1 nit (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Guillaume
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Guillaume
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Linda
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linda
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
michael
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean hotel, rooftop terrace close to lake pichola
michael
Estada de 6 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
didier
30 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
didier
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Jacqueline
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hübsches Haveli, Preis-Leistung stimmt
Jacqueline
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Vipin, Austin
13 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Vipin
Estada de 3 nits (jul. 2018)