The Red Pier - My Downtown Hotels

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb una terrassa superior, molt a prop de Llac Pichola

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Red Pier - My Downtown Hotels

Piscina a l'aire lliure
Exterior
Habitació presidencial, 1 llit doble | Vista des de l'habitació
Recepció
Habitació presidencial, 1 llit doble | Vista del pati

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Piscina
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació tradicional

El més destacat

Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació presidencial, 1 llit doble

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
  • 60 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació reial

El més destacat

Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
  • 60 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació executiva

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Ventilador de sostre
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Premier

El més destacat

Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
39, Lal Ghat, Udaipur, Rajasthan, 313001

Què hi ha als voltants

  • Llac Pichola - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Ghat de Gangaur - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Palau de la Ciutat - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Col·lecció de cotxes clàssics vintage - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Llac Fateh Sagar - 20 minuts a peu - 1.7 km

Com moure’s per la zona

  • Udaipur City Station: 12 min en cotxe
  • Udaipur (UDR-Maharana Pratap): a 37 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Mewar Haveli - ‬1 minuts a peu
  • ‪Charcoal by Carlsson - ‬1 minuts a peu
  • ‪Natural View Restaurant - ‬2 minuts a peu
  • ‪Cool Cafe Restaurant - ‬2 minuts a peu
  • ‪The Village Cafe and Restaurant - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Red Pier - My Downtown Hotels

Hotel que es va remodelar el 2022 i a prop de Llac Pichola
The Red Pier - My Downtown Hotels, amb Haveli Bagore ki i Ghat de Gangaur a poca distància, ofereix una terrassa superior, una perruqueria i servei de bugaderia i tintoreria. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar i un restaurant a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Esmorzar típic de la regió (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i servei de cangur (de pagament)
  • Servei de consergeria, atenció multilingüe i servei de recepció obert les 24 hores
  • Mobiliari a l'aire lliure, assistència turística i per a la compra d'entrades i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i cartes de coixins. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LED de 40 polzades amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i ventiladors de sostre

Idiomes

Anglès, francès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament fora de les instal·lacions disponible (300 INR per dia)
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament només per a motocicletes a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local de pagament disponible cada dia de 09:00 a 10:30: 400 INR per adult i 400 INR per nen
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Mobles a l'aire lliure
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Sense ascensor
  • Terres de fusta dura a l'habitació

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Data de renovació de tot l'allotjament: octubre 2022
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED de 40 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Guies de restaurants
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Cadira d'escriptori
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 400 INR per adult i 400 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1600 INR per vehicle l'anada i la tornada.
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 300 INR per dia (a 500 m).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Paytm, PhonePe i Amazon Pay.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Poonam Haveli Udaipur
Hotel Poonam Haveli
Poonam Haveli Udaipur
Poonam Haveli
Hotel Poonam Haveli
The Red Pier My Hotels Udaipur
The Red Pier by Downtown Udaipur
The Red Pier - My Downtown Hotels Hotel
The Red Pier - My Downtown Hotels Udaipur
The Red Pier - My Downtown Hotels Hotel Udaipur

Preguntes freqüents

The Red Pier - My Downtown Hotels té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

The Red Pier - My Downtown Hotels accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Red Pier - My Downtown Hotels?

Només s'ofereix aparcament per a motocicletes.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Red Pier - My Downtown Hotels?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Red Pier - My Downtown Hotels?

Registre de sortida: 10:00.

The Red Pier - My Downtown Hotels ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1600 INR per vehicle.

On es troba The Red Pier - My Downtown Hotels?

Aquest hotel és a Centre de la ciutat d'Udaipur, a poca distància de les atraccions següents: Llac Pichola, Ghat de Gangaur i Haveli Bagore ki. Palau de la Ciutat i Gulab Bagh també són a menys de 2 km.

Opinions: The Red Pier - My Downtown Hotels

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 17 de 57 opinions
Puntuació 8: Bo. 26 de 57 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 8 de 57 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 57 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 57 opinions

8,2/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

5,4/10

Comoditats

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10

Excellent service. Rooms were relatively cleaner than average. However there is no hot water which makes showering very uncomfortable. The shower itself also has no door so water gets all over the bathroom floor.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

4/10

The hotel restaurant is closed. There are multiple renovations going on so the place is dirty, dusty, noisy, and does not allow outside food to be brought in. The management does not care and refused to allow me to change rooms to escape the dirt and the noise. Unfriendly, unapologetic and inflexible. I felt unwelcome. Never again. AVOID.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10

Like the property
Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10

Estada d’1 nit (ag. 2024)

2/10

Depuis Varanasi, suite à avions supprimés pendant plusieurs jours d’affilée à cause de conditions météo exécrables dans le nord de l’Inde, nous n’avons pu honorer notre réservation. Le personnel de l’hotel Red Pier à Udaipur s’est simplement réfugié derrière sa réglementation interne pour refuser tout arrangement, allant jusqu’à être incorrect au téléphone malgré nos nombreuses tentatives de discussion. Comment faire de l’argent facile…
Estada de 3 nits (gen. 2024)

8/10

It's good but food is so costly.
Estada de 2 nits (gen. 2021)

2/10

Roads towards this hotel are very narrow. It is impossible to come here in car. Location is very complicated and overpriced. I paid 68$ per room and it’s not worth at all. I lived in 10$ per room hotel 2 years back were better than this. Even though I paid close to 7000 INR they are saying breakfast is not included for us but for others it is included. While selecting the room I selected best available options still no breakfast. Facility doesn’t have parking they say parking available at extra cost but that is misleading there is no way to bring car to facility. You have to park at municipal parking spot. I would never recommend this hotel. I will never come back to this place again. There are more healthy, tasty and reasonable breakfast available outside. The view from rooftop is good but that you can find in many other hotels. Price is not worth it.
Estada d’1 nit (febr. 2020)

10/10

Good hospitality for a budget hotel, food at the roof top Resturant is also very good along with nice view of the lake.
Estada d’1 nit (gen. 2020)

6/10

The room was very basic, including the mattress which was far from premium bedding. On a very positive note check in was available very early (6am) which was extremely welcomed after a long overnight trip! Hotel also was a bit noisy during our 3 night stay early mornings!
Estada de 3 nits (oct. 2019)

8/10

Fantastic views from the breakfast/restaurant lounge. Slightly wider breakfast choices would have been good.
Estada de 2 nits (ag. 2019)

10/10

Great stay! The staff is wonderful and the location is perfect!
Estada d’1 nit (juny 2019)

2/10

They told us the room we had booked (4 beds family) was being renovated so they would give us two twin rooms. We only booked there as they could accommodate all 4 of us in a room. The rooms they gave us were shabby, very noisy, had cockroaches in bathroom, saw a mouse in the reception area, husband could not sleep as too tall to fit in the bed frame, aircon did not work and when we checked the filters they were absolutely filthy. They agreed to give us our money back for the first night so we agreed to stay for the second that we had booked and paid for, but then they refused to give us anything back. Disgraceful hotel with dishonest managers.
Estada de 2 nits (abr. 2019)

6/10

Estada de 2 nits (abr. 2019)

8/10

Large,comfortable and clean room, staff very helpful and polite, restaurant food was very good although the menu was not extensive. We enjoyed staying in Poonam Haveli. Only negative point: The entrance on a very busy road, no parking in front or anywhere for guests.
Estada de 5 nits (febr. 2019)

10/10

Could not have been better,staff were superb, The Winter Garden was terrific,Shankar and all the staff were superb.If you want a great place to stay in Udaipur this is it. Peter
Estada de 4 nits (febr. 2019)

8/10

Estada de 2 nits (febr. 2019)

8/10

Bel hôtel, propre, bien placé.
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10

Très bien situé, accueil chaleureux. Le balcon devant la chambre est un plus. Seul bémol, le déjeuner manque de variétés et le menu du restaurant pourrait être un peu plus complet
Estada de 6 nits (febr. 2019)

8/10

Nice hotel in the old town close to lake pichola and 5 minutes walk to the city palace.Rooms clean and beds are comfortable and a small balcony outside the room. Good breakfast on the rooftop terrace with a nice view. Restaurant has a limited choice menu but there are plenty of other restaurants close by.Staff are helpful and aim to please.
Estada de 6 nits (febr. 2019)

4/10

Plus mauvaise nuit accueil déplorable
Estada d’1 nit (gen. 2019)

6/10

Nice roof top restaurant, room was good. Only issues were there was no hot water for shower and loud from outside traffic and other people staying at the hotel.
Estada d’1 nit (gen. 2019)

8/10

Estada d’1 nit (des. 2018)

8/10

O K, carpet in room Needed.room heaters to be provided.. bathroom facilities like buckets, mugs etc.to be added.
Estada d’1 nit (des. 2018)

8/10

Hübsches Haveli, bei unserer Übernachtung hatten wir jedoch nur kaltes Wasser. Das Frühstück war gut. Die Mitarbeitenden aufmerksam und das Hotel sehr zentral gelegen.
Estada d’1 nit (nov. 2018)

8/10

Very nice food and very nice staff reasonable price the location of this place is very good
Estada de 3 nits (jul. 2018)