Horizon Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Llac Fateh Sagar
Galeria de fotos de l’allotjament Horizon Hotel





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble o 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 1 llit doble o 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

57/2 Nr. Raymond Shop, Sukhadia Circle, Udaipur, Rajasthan, 313001
Sobre aquest allotjament
Horizon Hotel
Allotjaments similars

The Chronicles - Near the Lake Pichola Udaipur
The Chronicles - Near the Lake Pichola Udaipur
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 2 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professi ó, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Horizon Hotel Udaipur
Horizon Udaipur
Horizon Hotel Hotel
Horizon Hotel Udaipur
Horizon Hotel Hotel Udaipur
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Horizon Hotel
6,8
7,2
Neteja
7,2
Ubicació
6,8
Personal i servei
6,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Suresh
10 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suresh
2/10, Horrible
Apoorv
11 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bad stay experience with worst service
Apoorv
Estada de 2 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Nasim
7 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
An Average Hotel in a good locality.
Nasim
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Houchang, Cambridge, MA
6 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel in pleasant neighborhood
Houchang
Estada de 5 nits (des. 2017)
2/10, Horrible
Dharmpal
26 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dharmpal
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
Vikas, New Delhi
7 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Food was pathetic
Vikas
8/10, Bo
Parthasarathi
24 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parthasarathi
6/10, Acceptable
venkatesan
9 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
venkatesan
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
jaideep mohan , new delhi
17 de set. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Nice for stay in the centre of the city
jaideep mohan
10/10, Excel·lent
Sharad , USA
12 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful Hotel & Hosts! Couldn't ask for more.
Sharad
10/10, Excel·lent
Seema Sen
12 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect Stay!
Seema Sen
10/10, Excel·lent
Nitin, India
9 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Choice close to all major spots!
Nitin
8/10, Bo
Harish Moorthy, Vadodara
27 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Budget hotel meeting great expectations.
Harish Moorthy
6/10, Acceptable
JANAK, VADODARA, GUJARAT
21 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nice location for tourist visiting udaipur
JANAK
8/10, Bo
Horizon, udaipur
7 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hospitality
Horizon
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Mustafa Jamali, Toronto, Canda
31 de des. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








