Agariya Haveli Hotel And Restaurant

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel que admet animals de companyia a Udaipur amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Agariya Haveli Hotel And Restaurant

Jardí
Vestíbul
Restaurant
Àrea amb seients del vestíbul
Vista des de l'allotjament

Opinions

10 sobre 10,
Magnífic

Serveis populars

  • S’admeten animals
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació econòmica

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
  • 20.9 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació superior

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
  • 27.87 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
  • 9.3 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Superior Room

  • Capacitat per a 4
  • 2 Double Beds

Deluxe Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 Double Bed

Economy Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 Double Bed
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Udai Vilas Road, Subhash Chauraha, Haridas Ji Ki Magri, Malla Talai, Udaipur, Rajasthan, 313001

Què hi ha als voltants

  • Llac Pichola - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Llac Fateh Sagar - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Ghat de Gangaur - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Palau de la Ciutat - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Col·lecció de cotxes clàssics vintage - 8 minuts en cotxe - 3.5 km

Com moure’s per la zona

  • Udaipur City Station: 16 min en cotxe
  • Udaipur (UDR-Maharana Pratap): a 44 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Library Bar @ Udai Vilas - ‬9 minuts a peu
  • ‪Soul Bistro and Lounge - ‬7 minuts a peu
  • ‪Aravali - ‬10 minuts a peu
  • ‪Aravali Lakeview - ‬15 minuts a peu
  • ‪Suryamahal - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Agariya Haveli Hotel And Restaurant

Hotel a prop de Llac Pichola
Agariya Haveli Hotel And Restaurant, amb Palau de la Ciutat a prop, ofereix una terrassa superior, una galeria d'art a les instal·lacions i un centre comercial a les instal·lacions. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
  • Ascensor
Característiques de l'habitació
A Agariya Haveli Hotel And Restaurant, totes les habitacions ofereixen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Guies de restaurants, sabatilles i guies
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Servei de neteja diari i adaptadors o carregadors elèctrics

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb un horari preestablert i sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Activitats

  • Botigues de disseny
  • Centre comercial
  • Galeria d'art

Comoditats

  • Guies
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor (porta de 231 centímetres d'amplada)
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat

Més serveis

  • 2 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Construït l'any 2019

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Guies de restaurants

Altres

  • Adaptadors elèctrics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert: 30 % de la tarifa de l'habitació entre les 13:00 i les 17:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Només es poden portar gossos i gats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 500.0 INR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
  • Càrrec per entrada tardana: 30 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les 13:00 i les 17:00.
  • Càrrec pel llit addicional: 500.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.

Preguntes freqüents

Agariya Haveli Hotel And Restaurant accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos.

Quant costa aparcar a Agariya Haveli Hotel And Restaurant?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Agariya Haveli Hotel And Restaurant?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:00. Es pot fer una entrada tardana (13:00-17:00) per una taxa d'un 30 %.

A quina hora es fa el registre de sortida a Agariya Haveli Hotel And Restaurant?

Registre de sortida: 11:00.

Agariya Haveli Hotel And Restaurant ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1000 INR per vehicle.

On es troba Agariya Haveli Hotel And Restaurant?

Aquest hotel es troba a Udaipur, al bell mig de la ciutat, i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Llac Swaroop Sagar i Llac Pichola. Llac Fateh Sagar i Llac Fatehsagar Udaipur també són a menys de 15 min.

Opinions: Agariya Haveli Hotel And Restaurant

Opinions

10

Magnífic

Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 1 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 1 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 1 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 1 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 1 opinions

10/10

Neteja

10/10

Personal i servei

10/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

Sahul Dilipkumar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)