The Hava Ubud A Pramana Experience

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Passeig de la carena de Campuhan

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Hava Ubud A Pramana Experience

Piscina a l'aire lliure
Restaurant romàntic
Sales de tractament per a parelles i tractaments corporals
Habitació doble Deluxe (with Daily Afternoon Tea) | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar
Punt d'interès
VIP Access

Opinions

9,6 sobre 10,
Magnífic

Serveis populars

  • Spa
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Suite exclusiva (with Daily Afternoon Tea)

10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
  • 77 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (with Daily Afternoon Tea)

10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
  • 36 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Suite de disseny, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí (with Daily Afternoon Tea)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
  • 65 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble executiva (with Daily Afternoon Tea)

9,8 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
  • 38 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe (with Daily Afternoon Tea)

9,4 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
  • 38 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Hava Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Twin Room

  • Capacitat per a 2

Suite Room with Pool

  • Capacitat per a 2

Suite Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Double Room

  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. Penestanan, Ubud, Bali, 80571

Què hi ha als voltants

  • Passejades d'Ocells de Bali - 10 minuts a peu - 0.8 km
  • Passeig de la carena de Campuhan - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Palau Ubud - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Mercat d'Art Tradicional d'Ubud - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Bosc dels micos d'Ubud - 5 minuts en cotxe - 3.6 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Denpasar-Ngurah Rai (DPS): a 75 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Zest - ‬11 minuts a peu
  • ‪Alchemy - ‬7 minuts a peu
  • ‪TYGR UBUD - ‬6 minuts a peu
  • ‪Arcadia Restaurant - ‬13 minuts a peu
  • ‪La Luz - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Hava Ubud A Pramana Experience

Hotel de 4 estrelles amb Passeig de la carena de Campuhan a prop
The Hava Ubud A Pramana Experience, amb Mercat d'Art Tradicional d'Ubud i Palau Ubud a poca distància, ofereix un jardí, una bugaderia i una llar de foc al vestíbul. Dona't el gust amb un massatge esportiu, tractaments aiurvèdics i una exfoliació corporal a Hava Spa, l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), sales de massatge o tractament i magatzem d'equipatge
  • Sala de banquets, servei de recepció obert les 24 hores i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 56 habitacions inclouen comoditats com ara llars de foc i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, cartes de coixins i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i bidets
  • Televisors intel·ligents de 43 polzades amb canals digitals
  • Servei de neteja diari, escriptoris i telèfons

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 250.000 IDR per adult i 175.000 IDR per nen
  • 2 restaurants
  • Restaurant privat i per a parelles

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Jardí

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Exfoliacions corporals
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges esportius
  • Massatges tailandesos
  • Sales de tractament per a parelles
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments aiurvèdics
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor (porta de 80 centímetres d'amplada)
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Portes aptes per a cadires de rodes (de 91 centímetres d'amplada)
  • Rampa a l'entrada principal

Més serveis

  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor intel·ligent amb canals digitals de 43 polzades

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 15 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Renovacions i tancaments

D'acord amb la legislació local, tots els visitants han de romandre a l'allotjament el Dia del Silenci (Nyepi) o l'any nou hindú durant un període de 24 hores a partir de les 06:00. El Dia del Silenci sol ser al març o a l'abril (les dates varien depenent de l'any). Aquest dia no és possible fer el registre d'entrada ni de sortida. A més, l'aeroport de Ngurah Rai (Aeroport Internacional de Bali) també està tancat.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 650000 IDR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250000 IDR per adult i 175000 IDR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 650000 IDR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

The Hava Ubud A Pramana Experience Ubud
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel Ubud

Preguntes freqüents

The Hava Ubud A Pramana Experience té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

The Hava Ubud A Pramana Experience accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Hava Ubud A Pramana Experience?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Hava Ubud A Pramana Experience?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Hava Ubud A Pramana Experience?

Registre de sortida: migdia.

On es troba The Hava Ubud A Pramana Experience?

Aquest hotel amb spa a Ubud es troba al centre de la ciutat i a menys de 2 km de les atraccions següents: Passeig de la carena de Campuhan i Bosc dels micos d'Ubud. Palau Ubud i Mercat d'Art Tradicional d'Ubud també són a menys de 3 km.

Opinions

Opinions: The Hava Ubud A Pramana Experience

9,6

Magnífic

9,6

Neteja

9,6

Comoditats

9,8

Personal i servei

9,4

Respecte al medi ambient

9,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 203 de 244 opinions
Puntuació 8: Bo. 27 de 244 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 244 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 244 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 244 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Anay

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The personnel was very nice and warm also the place was very clean and very convenient location.
Estada de 8 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Seantelle Rose

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 11 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Christopher

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
This is an excellent resort to stay at. The food was great, rooms comfortable and service was top notch. Highly recommended.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

simone

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very stylish and tranquil hotel with lovely welcoming and helpful staff. Set in an areas just outside the main centre but a walkable distance or the hotel provides a shuttle service. Lots of restaurants, cafés and shops in the immediate area. staff
Estada de 3 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

S

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Nicolas

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bel hôtel à quelques minutes à pied du centre d’Ubud, avec une belle piscine et un spa digne de ce nom. Nous avons très bien mangé, le personnel est très gentil et accueillant. Le seul petit reproche que je pourrais faire, c’est que le personnel parle parfois assez fort entre eux au niveau du restaurant, ce qui gâche un peu le repas. La cuisine est ouverte, et ils discutent et rigolent en attendant de préparer les plats et boissons, parfois à moins d’un mètre de notre table. (D’ailleurs, le mixeur pour les boissons fait aussi énormément de bruit.)
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Mahendran

Estada de 4 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Angela E

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great hospitality, very clean, nice beds, centrally located, shuttle to downtown Ubud service, and two great restaurants! Would definitely come back and recommend to anyone wanting to stay in Ubud.
Estada de 9 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

LG

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Everyone was so helpful and made sure we are well attended to. Their romantic dinner is highly recommended and a must-try!
Estada de 5 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Karine

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
What an amazing hotel. Great staff, location, breakfast and scenery.
Estada de 6 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Shawn

Estada de 15 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Jessica

Viatge en parella, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean and modern property. No mold in bathrooms.
Estada de 2 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

jungran

다시 오고싶지 않은 곳. 사진도 없음

위치도 너무 외지고, 직원들의 태도도 너무 가식적임. 욕실 바닥이 청소가 잘 안되어 있었음
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Jin Kyu

Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Hendrik

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Beautiful property and pool. The staff is very kind and helpful. We were welcomed by Ayu at the reception. She's a trainee, but is very well skilled, speaks excellent English and extremely kind and welcoming. She gave us room 8203, a very nice room overlooking the pool and temple. Wayan the restaurant manager runs things smoothly and is great company. We had a lot of contact with him and he taught us a lot about Balinese culture and Bahasa. Then there's the bartender Wira, he has the friendliest smile, talks a lot and makes every cocktail you want. He is very tallented as well and is also a trainee. Every hotel needs a Wira at their bar! Septiana works in the restaurant and is a lot of fun. She entertaines the guests, serves everything you ask for and knows a lot about Ubud and where to go or not. Overall they have a lot of friendly tallented trainees like Ayu, Wira (Lola), Ari, Dewa and Rani. They made us feel right at home. They do have excellent staff to teach them. Murkanti, Garet, Gus Dwi and Septiana lead the hotel and restaurant excellent. Thanks to them we had a great time and will come back to this beautiful hotel.
Estada de 6 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Julianne

Estada de 3 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Kwong Yan

Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Yan

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Daniel

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff and property created a great sense of peacefulness and calm which made the stay an enjoyable one. The daily transport into the heart of Ubud was also appreciated.
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Silke

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Prachtig kleinschalig hotel, zeer vriendelijke bediening, lekker ontbijt, goede ligging. Enkel de akoestiek in de kamers kan beter. We raden dit hotel zeker aan!
Estada de 6 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Oliver

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff were very friendly and happy to help. The facilities were great - the pool, laundry service, spa Would stay again
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Marcel, Köln

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Waren als Familie da und haben uns sehr wohl gefühlt - schöne Zimmer, sehr freundliches Personal, guter Service und hervorragendes Essen. Würden jederzeit wieder kommen.
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Starsky

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a pleasant stay at The Hava Hotel Ubud and would love to come back again. All the staff were incredibly kind and accommodating, and a special shoutout to Guluh, who was exceptionally helpful and genuinely warm throughout our stay. The hotel has a nice gym that was perfect for quick workouts, and while the food was just okay, everything else made up for it. Overall, it was a relaxing and enjoyable experience.
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Dominic

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The Hava was a great
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Michael

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

THE place to stay in Ubud!

Hava was amazing. The staff was super friendly and made us feel like they were genuinely happy that we were staying with them. General manager Rai was particularly helpful and warm, as was Septia and the restaurant staff, and spa staff Sumartini and Dian.
Estada de 6 nits (maig 2025)