The Hava Ubud A Pramana Experience
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Passeig de la carena de Campuhan
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Hava Ubud A Pramana Experience





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite exclusiva (with Daily Afternoon Tea)

Suite exclusiva (with Daily Afternoon Tea)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (with Daily Afternoon Tea)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (with Daily Afternoon Tea)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite de disseny, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí (with Daily Afternoon Tea)

Suite de disseny, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí (with Daily Afternoon Tea)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva (with Daily Afternoon Tea)

Habitació doble executiva (with Daily Afternoon Tea)
9,8 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (with Daily Afternoon Tea)

Habitació doble Deluxe (with Daily Afternoon Tea)
9,4 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Hava Room

Hava Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Suite Room with Pool

Suite Room with Pool
Suite Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Penestanan, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ayung Resort Ubud
Ayung Resort Ubud
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 781 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250000 IDR per adult i 175000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 650000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
The Hava Ubud A Pramana Experience Ubud
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: The Hava Ubud A Pramana Experience
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Nicolas
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mahendran
9 de jul. de 2025
Mahendran
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela E
Viatge en parella
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Angela E
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
LG
Viatge en parella
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
LG
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Karine
Viatge en parella
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karine
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shawn
29 de juny de 2025
Shawn
Estada de 15 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hendrik
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrik
Estada de 6 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Kwong Yan
12 de juny de 2025
Kwong Yan
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yan
9 de juny de 2025
Yan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Silke
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silke
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oliver
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marcel, Köln
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Starsky
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Starsky
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dominic
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominic
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mitul
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitul
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Herma, St. Albert
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herma
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tony
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Nawal
Viatge en grup
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nawal
Estada de 13 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Andre
Viatge de negocis, Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 3 nits (abr. 2025)