Sapodilla Ubud
Hotel als afores amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei gratuït de transport per la zona
Galeria de fotos de l’allotjament Sapodilla Ubud





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (with Balcony)

Habitació estàndard (with Balcony)
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite Premier, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí, al costat de la piscina

Suite Premier, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí, al costat de la piscina
El més destacat
Balcó o pati
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2022
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Balcó o pati
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2022
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Raya Pengosekan, Ubud, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Sapodilla Ubud
Allotjaments similars

Sabana Ubud
Sabana Ubud
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 17 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 100000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 500000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Sapodilla Ubud Hotel
Sapodilla Hotel
Sapodilla Ubud Bali
Sapodilla Ubud Bali
Sapodilla Ubud Ubud
Sapodilla Ubud Hotel
Sapodilla Ubud Hotel Ubud
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sapodilla Ubud
9,8
Magnífic
9,6
Neteja
9,2
Ubicació
10
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nozomi
Viatge en família amb nens petits
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Nozomi
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
NAYOUNG
Viatge en família amb nens petits
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAYOUNG
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Martina Helene
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina Helene
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
LIONEL
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LIONEL
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
sori
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sori
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
samantha
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




samantha
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Delightful hotel with wonderful staff
Emma
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
ju
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ju
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kendal
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kendal
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en família amb nens petits
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalia, London
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MASASHI
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASASHI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ASHISH
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden gem in Ubud
ASHISH
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Volkan
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Qu è li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Volkan
Estada de 3 nits (abr. 2025)








