Pertiwi Bisma Ubud
Complex turístic a la vora del riu amb spa complet i servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pertiwi Bisma Ubud





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Vil·la (Joglo)

Vil·la (Joglo)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Divan llit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Joglo House
Carregar totes les fotos de: Premier Room

Premier Room
Carregar totes les fotos de: Superior room

Superior room
També et pot agradar

The Sebali Resort
Ubud
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 14 opinions
Preu actual: 306 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Bisma, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pertiwi Resort & Spa
Pertiwi Resort & Spa
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 324 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600000 IDR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 600000 IDR només l'anada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 400000 IDR.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 300000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola, barrots de seguretat a les finestres i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pertiwi Bisma 2
Pertiwi Bisma 2 Hotel
Pertiwi Bisma 2 Hotel Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud, Bali
Pertiwi Bisma 2 Resort Ubud
Pertiwi Bisma 2 Resort
Preguntes freqüents
Opinions: Pertiwi Bisma Ubud
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Arin
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanna
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Simona
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Simona
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tobias
Viatge en grup
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Karin
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karin
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hassan
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Hassan
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Bharti
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bharti
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sonia
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonia
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Chalotte-Amalie Leininger
Viatge en parella, Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chalotte-Amalie Leininger
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Indira
1 d’abr. de 2025
Indira
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Emilie
Viatge en grup
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veldig bra!
Emilie
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en parella
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Güney
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Güney
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Emma Møller
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Emma Møller
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah, balaruc les bains
Viatge en grup
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabrielle
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Gabrielle
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Natalie
24 de febr. de 2025
Natalie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shelley
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelley
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
KIJOUNG
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KIJOUNG
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Amy
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SUNGRYOL
24 de gen. de 2025
SUNGRYOL
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ganesh, Ocala
Viatge en grup
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ganesh
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
PATRICIA D
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantástico
PATRICIA D
Estada de 5 nits (gen. 2025)