Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nyoman Badri Homestay





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Sukma Kesuma, No. 29, Tebesaya, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000.00 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Nyoman Badri Homestay Guesthouse Ubud
Nyoman Badri Homestay Guesthouse
Nyoman Badri Homestay Ubud
Nyoman Badri Homestay Ubud
Nyoman Badri Homestay Guesthouse
Nyoman Badri Homestay Guesthouse Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: Nyoman Badri Homestay
Opinions
7,8
Bo
7,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Liza
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Liza
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mathilde
4 d’oct. de 2024
Mathilde
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Manu
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Manu
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nozomi
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly comfortable
Nozomi
Estada de 4 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Iane
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Iane
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Baptiste
6 de maig de 2024
Baptiste
Estada de 14 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Request to not publicly display this, name or not
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Don, Kanata
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Don
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Yuki
1 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Yuki
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Georg
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Meet Mama, she is the best
Georg
Estada de 7 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Patti
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kind and caring staff and owner
Patti
Estada de 7 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nettes Homestay, nette Leute, prima Lage!!!
Andrea
Estada de 5 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
LucieyMark, IBIZA
Viatge en parella
16 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LucieyMark
Estada de 4 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Laura
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything was perfect
Laura
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Andrew
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mama is amazing
Andrew
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Hugh
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Good value and handy to town
Hugh
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Empfehlung!
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Makoto
24 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事のおいしいホテル
Makoto
Estada de 2 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
Karl
30 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 3 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Amazing host, dirty bathroom
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Marija
15 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
God
Marija
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bargain Homestay
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Magdalena
30 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Centrum av Ubud, gångavstånd till det mesta!
Magdalena
Estada de 2 nits (juny 2018)